RuuDpus Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Driver å leiter etter en billig brukbar forsterker.... så kom jeg tilfeldigvis over denne http://www.ece.no/aspx/login.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprdinfo.aspx%3fplid%3d10251&plid=10251 Ser ikke den brukbar ut til å være så billig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Driver å leiter etter en billig brukbar forsterker.... så kom jeg tilfeldigvis over denne http://www.ece.no/aspx/login.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprdinfo.aspx%3fplid%3d10251&plid=10251 Ser ikke den brukbar ut til å være så billig? Ja, den burde være bra til prisen. En kamerat som har kjøpt den, men ikke fått til å få lyd i begge kanaler ennå... Jeg skal se på det, må være en liten feil et sted (kobling eller innstilling). Skal gi en rapport når jeg har tittet på den. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Ja, den burde være bra til prisen. En kamerat som har kjøpt den, men ikke fått til å få lyd i begge kanaler ennå... Jeg skal se på det, må være en liten feil et sted (kobling eller innstilling). Skal gi en rapport når jeg har tittet på den. Mvh Stian OKI, den har jo støy signal greier på 100db og, er ikke det ganske bra i forhold til mange andre billige forsterkere? ellers har jeg titta litt på denne http://www.ece.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=9016 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Hei, Tror du skal lete lenge etter noe bedre til den prisen, nytt. Men jeg trodde da dette var en gammel utgått modell fra Macrom, men samme det hvis den funker og er billig:) Mvh Pål B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Hei, Tror du skal lete lenge etter noe bedre til den prisen, nytt. Men jeg trodde da dette var en gammel utgått modell fra Macrom, men samme det hvis den funker og er billig:) Mvh Pål B så du tror marcom vil være bedre enn denne her? http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1193 -Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 så du tror marcom vil være bedre enn denne her? http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1193 -Espen Det bør du regne med ja... Hvis du ikke har noe kjennskap til Macrom, så kan det jo nevnes at de er kjent for å lage gode produkter. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 så du tror marcom vil være bedre enn denne her? http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1193 -Espen Ehh ja, de to tåler ikke sammenlignig, jeg har hatt endel Macrom for mange år siden og vært strålende fornøyd med kvaliteten, men mye kan jo ha skjedd siden den gangen. Uansett tror jeg du vil bli knallfornøyd med den til under en 1000'lapp (fysj, liker ikke å skryte av andres produkter, strider mot mine forpliktelser som importør:)hehe) Nærmeste vi kommer i pris er kr 1795,- for en 2x65 watt rms i 4 ohm forsterker fra Earthquake. Det er klart dette er veil pris, tar du kontakt med en av våre forhandlere så kan de sikkert gi deg en hyggelig pris om ønskelig (måtte bare få sagt det etter all skrytingen av Macrom:)) Mvh Pål B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Ehh ja, de to tåler ikke sammenlignig, jeg har hatt endel Macrom for mange år siden og vært strålende fornøyd med kvaliteten, men mye kan jo ha skjedd siden den gangen. Uansett tror jeg du vil bli knallfornøyd med den til under en 1000'lapp (fysj, liker ikke å skryte av andres produkter, strider mot mine forpliktelser som importør:)hehe) Nærmeste vi kommer i pris er kr 1795,- for en 2x65 watt rms i 4 ohm forsterker fra Earthquake. Det er klart dette er veil pris, tar du kontakt med en av våre forhandlere så kan de sikkert gi deg en hyggelig pris om ønskelig (måtte bare få sagt det etter all skrytingen av Macrom:)) Mvh Pål B Jo takk for tilbudet, men budsjettet mitt er VELDIG lite, så blir nok noe billig... hehe, men kan det stemme at den er 82cm bred? det hørtes jo grusomt stort ut da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Jo takk for tilbudet, men budsjettet mitt er VELDIG lite, så blir nok noe billig... hehe, men kan det stemme at den er 82cm bred? det hørtes jo grusomt stort ut da? nei, den er nok ganske liten, kan tenke meg den er ca 30x20x5cm, ikke så mye større hvertfall. Er nok trykkleif hvis det står det i annonsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Jo takk for tilbudet, men budsjettet mitt er VELDIG lite, så blir nok noe billig... hehe, men kan det stemme at den er 82cm bred? det hørtes jo grusomt stort ut da? Neppe ;) Det er svært få forsterkere som er så lange. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Neppe ;)Det er svært få forsterkere som er så lange. Mvh Stian Men da tror jeg at jeg går for den forsterkeren ;) og en helix deep blue 12" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Men da tror jeg at jeg går for den forsterkeren ;) og en helix deep blue 12" :) Helt sikkert gode valg til prisen, begge to. Lykke til med byggingen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Helt sikkert gode valg til prisen, begge to. Lykke til med byggingen:) Jo, tusen takk for det;) og takk for alle svar ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Helt sikkert gode valg til prisen, begge to. Lykke til med byggingen:) Det står at det er en "effektforsterker".... effektforsterker og forsterker, er det det samme? betyr ikke at jeg må ha flere forsterkere liksom? eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Det står at det er en "effektforsterker".... effektforsterker og forsterker, er det det samme? betyr ikke at jeg må ha flere forsterkere liksom? eller? Nei, trenger ikke flere forsterkere ;) Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg