KinG^KaoZ Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Var autoslalom i Haugesund idag. For å oppfordre folk til å ikke kjøre gris på veien men på bane. 20meter fra banen, når treffet var slutt så var det nok noen som var litt gira :) (kuleste bilen på treffet:) Ellers gikk det fint for seg: Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Flaaaoot... I haugesund sier du? Er det der go-cart banen? Er den bred nok for bil altså?? Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Flaaaoot... I haugesund sier du? Er det der go-cart banen? Er den bred nok for bil altså?? Seff, aldri tatt turen dit? Er ikke lagd for bil, men er godt med plass. Tok 110 bilder om noen vil se bilene sine. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 hahahaha...flaut å talentløst! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Er det mulig å komme seg inn å kjøre uten at en eller annen idiot anmelder deg? EDIT: Har vel forsåvidt vært der og kjørt go-cart en gang og to for mange, mange år siden;) Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Er det mulig å komme seg inn å kjøre uten at en eller annen idiot anmelder deg? EDIT: Har vel forsåvidt vært der og kjørt go-cart en gang og to for mange, mange år siden;) Er vel en bom, men har kjørt der mye med mc hehe. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Jeg skal ikke kommentere for mye, men det der er noe du gjør kun en gang i livet! Enten så hadde han ukontrollert fart, ellers så hadde han simpelten ikke kontroll over bilen sin ... notin Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 20meter fra en autocross bane hvor du kan kjøre filler det som er å virkelig dra'n ut også gjør man det der?? *idiot* Blir akkurat som de gutta som legger breisladder mellom utstillingsbiler / folk på parkeringa langs gocartbanen på rudskogen det. Hallo? Er det noen i luken? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Hmm, haugesund ser chill ut. For de som ikke takler og legge brei, de får kjøre FF slik som mei ;) Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WildThing Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Skal vel ikke se bort fra at den kanskje hadde luguber senking, den der. Siter Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac. 1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres) 1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil) 1978 Dodge Ramcharger 318 1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Skal vel ikke se bort fra at den kanskje hadde luguber senking, den der. Hmm, den tok jeg ikke :P Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WildThing Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Hmm, den tok jeg ikke :P Senket på "feil" vis, vel. Bruker skje sånne artige uhell som man har relativt liten sjans å hente inn igjen når ting ikke stemmer overens. Klipping av fjører er vel den mest ekstreme måten, men jeg er villig til å tro at eieren ikke var dum nok til å ta den metoden. Siter Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac. 1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres) 1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil) 1978 Dodge Ramcharger 318 1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Senket på "feil" vis, vel. Bruker skje sånne artige uhell som man har relativt liten sjans å hente inn igjen når ting ikke stemmer overens. Klipping av fjører er vel den mest ekstreme måten, men jeg er villig til å tro at eieren ikke var dum nok til å ta den metoden. Aha ;) tok den fortsatt ikke, hehe, er desverre for trøtt til og forstå noe som heldst.. Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WildThing Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Aha ;) tok den fortsatt ikke, hehe, er desverre for trøtt til og forstå noe som heldst.. Da er vi to. Måtte ta meg en (velfortjent) pause fra fysikk-innleveringene her. Fatter ikke hvorfor jeg gang på gang utsetter en haug med arbeid og til slutt får så jævlig mye å gjøre. ;) Siter Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac. 1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres) 1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil) 1978 Dodge Ramcharger 318 1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Huffda. Han var ikke så heldig med den der nei:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg