Zeta Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 For noen dager siden skulle jeg sette inn en cd spiller i arbeidsbilen min. Tenkte att dette var grei skuring, var riktignok ikke noe isoplugg der, men jeg fant fram til jord, strøm og styrestrøm med multimeter. Problemet mitt oppsto når jeg skulle koble til høytaler ledningene. Tenkte dette var grei skuring, og det falt meg ikke inn å måle noe på de ledningene (lilla, grønn, hvit og grå er jo alltid til høytaller). TABBE! selvfølgelig var en av ledningene som var koblet til "+" (gudene må vite hvorfor). Resultatet var selvsagt null lyd. Spørsmålet mitt er da; er det mulig å få lyd i høytalerutgangen igjen, eller er en forsterker eneste utveien for å få lyd igjen? Dette er kun arbeidsbilen, så jeg hadde igrunn ikke tenkt å legge opp kabel og montere forsterker. Siter - '92 Honda civic vti - '99 Honda Integra type R - (solgt) - '92 Honda civic vti (solgt) - - '93 Honda crx del sol vti (solgt) - - '95 Honda Accord 2.0i (solgt) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Det her finner du jo best ut ved å måle på høyttaler utgangene, det kan hende du har ødelagt en utgang, da må du enten koble til forsterker eller levere til rep. Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg