Gå til innhold

Senkefjærer?

Ranger emnet


p10

Anbefalte innlegg

Er det mulig å få tak i senkefjærer til 360? Tenker da få hjulopphenget framme...

 

 

Hørt om å kappe:D?

 

Veit du får tak i senke sett til 360 rundt hele bilen......men hvor...nei det jeg veit jeg ikke....

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

det er ikke no problem å få senket en 360\340 =) senkest alså fjærer fåran får man tak i runt om på nett foreksempel på eiker som nevant av en anen å det kosert runt 900 kr =) men så er det bak det går jo å senke bak med nye fester til bla fjæren å en klos men da blir det ikke noe stivere bak å det er jo ikke helt bra men nå har http://www.300power.com/ funet en plas som lagger smide blafjærer å da får man jo bilen stivere også bak se på http://www.300power.com/ under shopen Pris på di er sirka 500 kr st =)

så en 360 mad 40mm snkest foran å smide blafjerer bak å noen onklige dempere vil nok bli lit av en bil med tanke på at 360en er meget bra vektbalanksert har et ordenltigt 360 prjosket på gang å vi snaker mye gamp 350 eller no runt der det blir bra sikelig leketøys bil bilder komer =) =) =)

 

ps: bekager skrivefilene sliter med dysleksi men håper jeg har gjort meg forståt =) ha en fin dag =)

Har dysleksi så jeg Beklager alle skivefeil =P håper jeg gjør mei forståt... =)

Volvo power =) =)

X.volvo 244 dl 1977 model motor B19

X.volvo 360 gl 1987 model motor B200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår