2 low 4 you Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 så det funker fint med ei ti liters bøtte med vann å salo? åsså presse ut ifra innersiden? Siter http://www.2-Low-4-You.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Jeg har åpent luftfilter, skal det bare vaskes rent innvendig og smøres med motorolje innvendig for så å tørke i ca 4 timer eller lengre om nødvendig(til det blir helt tørt)? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Jeg satt filteret under springen med strålen inni filter med lite trykk... ( det skal ikke være trykk, bare renne ) fikk da bort brask og store partikkler uten på filteret. Etter på pøste jeg på med Kn sin rense olje i en 3-4 ganger. ettervært så renner olja like fin og ren gjennom filteret.. da er det reint.. skyll så godt i vann.. tørk det i romtemratur over natta..KN er veldig sein tørkende.. og trykk luft presser bommullen i fra hverandre og lager hull i filteret.. Så hadde jeg på en passe menge olje.. Mengde måleren overlevde helt fint.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Jeg satt filteret under springen med strålen inni filter med lite trykk... ( det skal ikke være trykk, bare renne ) fikk da bort brask og store partikkler uten på filteret. Etter på pøste jeg på med Kn sin rense olje i en 3-4 ganger. ettervært så renner olja like fin og ren gjennom filteret.. da er det reint.. skyll så godt i vann.. tørk det i romtemratur over natta..KN er veldig sein tørkende.. og trykk luft presser bommullen i fra hverandre og lager hull i filteret.. Så hadde jeg på en passe menge olje.. Mengde måleren overlevde helt fint.. Takk skal du ha! Da går jeg ut og plukker av filteret :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Jeg satt filteret under springen med strålen inni filter med lite trykk... ( det skal ikke være trykk, bare renne ) fikk da bort brask og store partikkler uten på filteret. Etter på pøste jeg på med Kn sin rense olje i en 3-4 ganger. ettervært så renner olja like fin og ren gjennom filteret.. da er det reint.. skyll så godt i vann.. tørk det i romtemratur over natta..KN er veldig sein tørkende.. og trykk luft presser bommullen i fra hverandre og lager hull i filteret.. Så hadde jeg på en passe menge olje.. Mengde måleren overlevde helt fint.. akkurat som anbefalt :scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 er ikke farlig og gjøre ting etter bruks anvisingen vettu.. :D alle andre metoder blir som regel litt halv hjertet og ødeleggende.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 hmm hørtes ut som litt mye olje men ellers greit :) er green konfilter noe å satse på ti en 1.8T Q a4 Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg