hasselnøtt Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Så gjennom no gamle bilder nå og fant denne ræsarn her... Bildet er fra Vålerbanen en gang på sommer'n 02... Noen som har sett den før? Noen som veit hvem som eiern? jaja... Lekker bil uansett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 hehe..kul bil!! Men..vålerbanen? ser mer ut som rudskogen det der.. :rolleyes: (mulig jeg tar feil men...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hasselnøtt Skrevet Februar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Jeg er stor, du er liten... Jeg har rett, du tar feil... så enkelt er det! ;) ;) ;) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 er vel våler? mener jeg stod å pissa på den grasshaugen bak der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Feit Mini da! :) Noen som har flere bilder av den? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hasselnøtt Skrevet Februar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by pcBaktus er vel våler? mener jeg stod å pissa på den grasshaugen bak der Ganske riktig! Skal jeg legge ut bilder av det\deg og? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 ja, jeg lurer på om jeg tar meg bra ut når jeg gjør mitt beste for en frodig og godt gjødslet verden...:) har du fler bilder av bilen?:) var jo überfeit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hasselnøtt Skrevet Februar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Nei desverre...Skjønner ikke hva det gikk av meg som ikke tok flere men... jaja.. Derfor hadde det vært fint å funnet eieren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by hasselnøtt Nei desverre...Skjønner ikke hva det gikk av meg som ikke tok flere men... jaja.. Derfor hadde det vært fint å funnet eieren. Ring biltilsynet og oppgi regnr.? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by hasselnøtt Så gjennom no gamle bilder nå og fant denne ræsarn her... Bildet er fra Vålerbanen en gang på sommer'n 02... Noen som har sett den før? Noen som veit hvem som eiern? jaja... Lekker bil uansett :) Hvis jeg ikke tar helt feil, så er det et som er med på CH-forumet....Den ligner veldig ihvertfall... Mini med en prelude 2.2 VTEC motor i...Ganske piska opp :dude: Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coopervan Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Tviler på at han har noen Prelude 2.2 VTEC motor. Den motoren passer ikke i en Mini ;) Her er en link til en annen kar i Bergen som holder på å monter et slikt Zeemax-sett på en 40LE http://spooz.cjb.net/ Siter 1973 Mini Van 1988 Pug 405 MI16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 1.6 Glir jo nedi... Riktignok en Clubman. Men med glidemiddel går det faktisk i en "ekte" mini også: Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coopervan Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Både 1600 og 1800 glir ned, men på vanlig Mini trenger du å forlenge fronten foran hjulbuene noen få stakkars tommer :) Forøvrig er det en svart med 1600 i Sarpsborg.. Noen så den kanskje på Rudskogen i sommer?? Her er et klipp hvor han knuser en calibra :D :D V-tec Siter 1973 Mini Van 1988 Pug 405 MI16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Februar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2003 så vidt jeg veit så har han ikke den på veien enda .. så mener jeg også å huske at det var en 1.6 vti, ikke 2.2l som sitter i lude .. jeppjepp :) Originally posted by CivicVTEC Hvis jeg ikke tar helt feil, så er det et som er med på CH-forumet....Den ligner veldig ihvertfall... Mini med en prelude 2.2 VTEC motor i...Ganske piska opp :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coopervan Skrevet Februar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2003 Minivetc på CH-forumet har den svarte med 1,6 ;) Han regner med å få skilter i løpet av våren. Da blir det den første minien i Norge med v-tec, og dørene er åpne for andre :D :D Den blå lenger opp på denne siden har "vanlig" a-serie mini-motor.:) Siter 1973 Mini Van 1988 Pug 405 MI16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg