Gå til innhold

"styling" renault 5


thomaso.O

Anbefalte innlegg

Jeg og en kamerat har "fikset" opp en renault 5 som jeg hadde stående, og den skal fra uken av brukes som russebil. Har stått og kikket litt på bilen, og syns det er for høyt fra bakken og oppp til fangerne ;) Lurte derfor på om noen hadde noen fikse ideer om hvordan/hva vi kunne brukt til å lage front/hekk/side skjørt av... Har grublet ganske mye, men kommer ikke på noe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en kamerat har "fikset" opp en renault 5 som jeg hadde stående, og den skal fra uken av brukes som russebil. Har stått og kikket litt på bilen, og syns det er for høyt fra bakken og oppp til fangerne ;) Lurte derfor på om noen hadde noen fikse ideer om hvordan/hva vi kunne brukt til å lage front/hekk/side skjørt av... Har grublet ganske mye, men kommer ikke på noe!!

 

Ikke ødelegg r5'n med noe tull, og ikke noe glassfiber heller.. Om dere skal lage den fin kjøp heller et stilig stylingkit til den! er det gtt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinkelsliper...

kutt en ring eller to... onkel liker det ikke... men hvis du skal bare herje den i filler så kan du jo bare flytte fangeren ned...

få se non bilder

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

 

Never underestemate stupidity.

 

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egentlig ikke....

det er en helt standard phase 1 turbo front... med rød list.. hvit sådan..

helt brukendes.

men jeg skal ha helt uber orginal bil igjen, så jeg må ha ny...

skal se om jeg kan få tatt no bilder.

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

 

Never underestemate stupidity.

 

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal få tatt non bilder av fronten å lagt ut...

en kompis av meg lånte bilen å gikk i grøfta i snøføyka..

helt kurant å få på og i stand tror jeg.. har egentlig ikke kikka så mye på den,

jeg bare la den i boden å furta litt før jeg jakta ned en TL front på ei hugge..:\

men i allefall.. bilder kommer

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

 

Never underestemate stupidity.

 

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... status per idag er at vi har montert inn anlegg og bilen har fått skilter :) Anlegget består av 2x12" bassere og 2 x Alpine typeS 6x9 høytalere... har koblet det på en Alpine v12 firekanals forsterker... Spiller ufattelig bra, hvertfall mer en godt nok for den lille bilen :D

 

Brukte ettermiddagen på å få tilpasset en Opel Vectra A leppe og sideskjørter ;) Ble faktisk relativt bra... selfølgelig ikke perfekt finish, siden vi har dårlig tid fra før av... bilen blir "lakket" i løpet av morgendagen...

 

skal se om jeg får lagt inn noen bilder når den er ferdig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår