Dani Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Nå skal jeg oppgradere og bygge om litt i bilen min, og tenkte jeg skulle vise dere litt av det jeg skal ha i bilen, og litt sånn bilder etter hvert som jeg jobber. her er deler av det jeg skal ha: Det er 3 stk Pioneer 121 SPL, 1 Hammer H1, 1 Planet Audio VX 6005, 1 Maxxima 900 DC og en 1 farad DLS kondis. har også ett par med CV 6x9", 1 par med pioneer 6,5" bak i hattehylla, ett par 4" Vibe som frontsett, og En Pioneer deh 5600 spiller. Jeg har også bestillt masse dempematter som posten har rota bort, men regner med at de dukker opp i løpet av uka... Jeg regner også med at det blir en kondis til om ikke så alt for lenge. Dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 ser det bra ut det her dani! :titties: gratulerer!! Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Ojj, dette blir det nokk trøkk av :D Gleder meg til å se hvordan det blir :) Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Hvor kraftig er forsterkern som skal drive de 3 elementa? Jeg lurer på om min forsterker er god nok til 2 sånne sub'er.. S/N RATIO 97dB.THD:0,02% 2 X 370 W RMS 2OHM 740 W RMS MONO har jeg mulighet til 2 av de sub'ene`? Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeltaHF_Fan Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Smeller vel godt bak i ryggen ja! Off topic: Må si at det var en ekstrem deilig duk du hadde :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CLK-p0w Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 What the ....?! er Hammer H-1 så liten i størrelse?! angry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 What the ....?! er Hammer H-1 så liten i størrelse?! angry hehe...er ikke så lang, men den er ganske høy da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 liten oppdatering: Har nå dempet hele bilen untatt taket, og nesten bygd ferdig kassa...skal få tatt noen bilder i morra...regner med at jeg kjøper det jeg mangler av kabler og diverse i morra, og får koblet det opp og testet det i morgen kveld... Dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CLK-p0w Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 hehe...er ikke så lang, men den er ganske høy da... hehe ser det nå, så bare det øverste bildet vett. :) mvh CLK-p0w Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Morro å se utviklingen på dette :) Regner med du ikke får noen problemer med trykket nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TGS[]D[][]V[][]D Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Blir bra detta dani... skal vi bytte stereo Siter - Opel Vectra C 06 mod - Opel Vectra B 96 mod *solgt* - Toyota corolla 86 mod *solgt* - Bmw 316i e36 91 mod *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 What the ....?! er Hammer H-1 så liten i størrelse?! angry Sorry for OT Hammer H-1 er 38x22x9cm, så den er ikke så stor fysisk, men de som har prøvd den kan jo bevitne hva den er kapapel til å drive:) Dette er nok en av den mest velspillende bassforsterkerne på markedet i dag. Den har nå kommet i to mye finisher også, i tillegg til den vanlige Gun Metal så kommer den nå i Copper og Aluminium finish, alle er lagervare hos oss og Autod.no eller en annen av våre forhandlere kan nok gi en kanon deal på en slik:) Hadde vært moro å hørt hva den kan gjøre med de pioneer basserne, blir helt sikker veldig bra! Mvh Pål B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CLK-p0w Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Sorry for OT Hammer H-1 er 38x22x9cm, så den er ikke så stor fysisk, men de som har prøvd den kan jo bevitne hva den er kapapel til å drive:) Dette er nok en av den mest velspillende bassforsterkerne på markedet i dag. Den har nå kommet i to mye finisher også, i tillegg til den vanlige Gun Metal så kommer den nå i Copper og Aluminium finish, alle er lagervare hos oss og Autod.no eller en annen av våre forhandlere kan nok gi en kanon deal på en slik:) Hadde vært moro å hørt hva den kan gjøre med de pioneer basserne, blir helt sikker veldig bra! Mvh Pål B Skjønner, bare jeg som ble litt skeptisk over de fysiske størrelsen da jeg selv har denne forsterkeren i baktankene.:) Gleder meg til Copper finishen!:) BTW Dani: jævlig fet prosjekt :) Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Skjønner, bare jeg som ble litt skeptisk over de fysiske størrelsen da jeg selv har denne forsterkeren i baktankene.:) Gleder meg til Copper finishen!:) Du og alle andre som ønsker er selvfølgelig velkommene til å ta turen for å titte på TRU Technology produktene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CLK-p0w Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Du og alle andre som ønsker er selvfølgelig velkommene til å ta turen for å titte på TRU Technology produktene. Jo takk, tar meg nok en tur når tida kommer:) mvh CLK-p0w Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg