maaa Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Sotte en stund med den hær.. Ble litt inspirert av Glacius sin Alfa Romeo... E endel som e brusha å endel som bare e klipp lim... det skall bare være 1 luftinntak på panseret (litt usymetrisk) må d være :) Kommentarer? Orginal: Modd: Update: Fiksa bakfelgen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Nyyyydelig:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Tja.. bra var den, men ikke nydelig:p felgen bak er flat, spoileren er skjev og jeg syns at breddingen er litt blurry.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Noe av det beste jg har sett fra dg!! syns den blei fin:) likte dn der jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Nice! ... thumpsup Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg