sInnzYk Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 hadde lyst til sette opp en tråd :) er ikke akkurat så mye aktivitet her inne legg inn noen bilder av bilene deres.. :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SortA4 Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 http://www.cardomain.com/id/erikn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Kan jo prøve å legge ut noen bilder av min jeg også.. Bilen er en 90 mod G60 som er lettere senket.Montert inn litt ekstra stereo. Bilen er forøvrig til salgs hvis noen er intresert så bare rop skal dere få mere info:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 meget pen :D morro å se hva andre har :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 VW Corrado 2.0 16V, 1992 mod. 140.000 km. Det meste er orginalt. VR6-panser. Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Sleng ut noen nye bilder av bilden din du også da, sInnzYk. :) Kom på en ting. Hvor kult hadde det ikke vært om vi klarte å samle noen Corradoer en gang. Hva med å arrangere et lite mini-treff et sted på Østlandet? Syns det virker som det er endel Corradoer i området rundt Mjøsa. Så kunne vi ha utvekslet erfaringer og stilt opp bilene for photoshootin'. Og kanskje kjørt et liten kolonne. Så lenge vi blir mer enn 3 biler slenger jeg meg på! notin Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Sleng ut noen nye bilder av bilden din du også da, sInnzYk. :) Kom på en ting. Hvor kult hadde det ikke vært om vi klarte å samle noen Corradoer en gang. Hva med å arrangere et lite mini-treff et sted på Østlandet? Syns det virker som det er endel Corradoer i området rundt Mjøsa. Så kunne vi ha utvekslet erfaringer og stilt opp bilene for photoshootin'. Og kanskje kjørt et liten kolonne. Så lenge vi blir mer enn 3 biler slenger jeg meg på! notin Ja, det kunne vi jo gjort :) skal slenge ut noen bilder senere i kveld jeg :) jeg bor 7 mil sør for hamar Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Savner Corran min når jeg ser disse :rolleyes: SKAL ha en slik en gang igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Ja, det kunne vi jo gjort :) skal slenge ut noen bilder senere i kveld jeg :) jeg bor 7 mil sør for hamar Jeg bor i Oslo, så det hadde vært greit om det var under 1 times kjøring. (Eidsvold-traktene?) Noen andre som vil være med? (Må få skilter på bilen min først da doh ) Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Jeg bor i Oslo, så det hadde vært greit om det var under 1 times kjøring. (Eidsvold-traktene?) Noen andre som vil være med? (Må få skilter på bilen min først da doh ) Vi kunne ha møtt hverandre på den digre parkeringsplassen.. på eidsvoll.. inne i "byen" liksom.. den er stor.. bra og ta bilder og sånn der oxo :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 1991 mod g60, gått 193000 Så og si orginal -2,5" effektanlegg -3" enderør -9x16 sommer -Recaro Skinn -Solfilmstripe i framrute der :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Hva skjer med at du har "håndtak" på innsiden av forsetet, sInnzYk? Kan ikke skryte av at jeg vet hvilke parkeringsplass du mener, vet stort sett bare hvor det store hvite huset med flaggstangen foran ligger. Men hva sier du til månedskiftet juni/juli? Trenger litt tid for å registrer bilen min nemlig. Opprette en egen tråd? Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Hva skjer med at du har "håndtak" på innsiden av forsetet, sInnzYk? Kan ikke skryte av at jeg vet hvilke parkeringsplass du mener, vet stort sett bare hvor det store hvite huset med flaggstangen foran ligger. Men hva sier du til månedskiftet juni/juli? Trenger litt tid for å registrer bilen min nemlig. Opprette en egen tråd? hehe.. det vet jeg faktisk ikke hvorfor jeg har :) er på begge sider på begge stolene :) Hvis du kjører inn i "byen" i eidsvoll, så kjører du forbi polet.. da ligger det en stor parkeringsplass 30 meter lenger opp til venstre.. kan ikke gå glipp av å se den :) veldig enkelt å finne fram.. går bra med rundt den tiden ja :) men vi må få med fler.. hvor gamle er dere? jeg er 19.. blir 20, så det er sagt Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 hvor gamle er dere? jeg er 19.. blir 20, så det er sagt ...og jeg er 18. Med litt kjapp hoderegning så kommer jeg frem til at jeg da blir 19 :P Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrico Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Min Corrado Ja hadde vært digg med et Corrado treff etterhvert. Et treff i Oslo/Vestfold's området tipper jeg hadde fått flest folk. (Forøvrig kommer ikke Corradoen min på veien før på sensommeren pga. oppgraderinger og militæret, men bedre sent en aldri :D) Mange fine Corradoer her forresten! :) Siter '99 Saab 9-3 2.0t x'94 Volvo 460 (2.0l) x'89 VW Corrado g60/Turbo x'93 Volvo 460 (2.0l) x'85 Volvo 240 (2.3l) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg