Gå til innhold

Hederlig omtale av rånerne

Ranger emnet


ealoken

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Kanskje jeg skal ringe RB også? Få dem litt innafor også, og gi dem ett speedometer i hånda som er koblet til bilen, hvor de selv kan se at det aldri står de fantastiske hastighetene de pleier å skrive om, og at verden aldri blir difus og "strekete" som når de kjører streetracing i LA (-må være noe med luften der borte :roll: ).

 

Etter å ha snakket med Brynildsen ble det klart for meg, at det faktisk er Media vi må jobbe mest med. Politiet er det greit å ha en dialog med, men de fleste av dem skjønner hva vi vil. Media derimot, er så kåte på opplag, at det maksimeres over alle støvleskaft. I kombinasjon med null interresse/kunnskap med bil, fremstiller de virkeligheten som hvertfall jeg ikke klarer å kjenne meg igjen i.

 

Det er en jobb å gjøre her, men det er bare å sette igang.

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott artikkel! Creds! Denne var i avisa også eller? Ikke bare på nett avis? Da jeg var på streetmeet og dagene etter var jeg som de aller fleste andre rimelig oppgitt over politiet. En haug av biler og politimenn og helikoptre osv. Syntes det var unødvendig og utrolig teit, men diskuterte det med fattern her om dagen faktisk, og han forklarte meg noe lurt. Helikoptret og det store oppmøtet er noe man kaller "forebyggende arbeid" Det er for at folk skal vite at politiet følger med, er ikke sååå dumt egentlig, da man aldri vet hva slags folk som befinner seg der nede. Jeg tror ikke at det var så mange hard kriminelle der den kvelden men dog, er ikke så dumt av politiet egentlig... Man føler seg jo overvåket....

 

Vel møtt til neste streetmeet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

doh :rolleyes:

 

200km/t på hjula når man børner ja, jeg greier 150-160 og det skal endel til for å komme opp i 50-60km/t mer...

 

Mazdafun: Er du seriøs nå eller ? stiller han opp ?

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra artikkel.

synes det er greit at politiet er der men så mange er vel ikke nødvendig.

og når de først er der kan de la være og spærre innkjøringer til parkeringsplasser og de kan heller begynne og gå rundt og snakke litt med folk isteden for at de skal være rappkjeftet, nebbete og de vil få mye mere respekt av det også.

 

det som ble skrevet i artikkelen var veldig positivt og at noen står fram og prøver og gjøre noe.

 

 

stå på.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artikkelen slo bra ann den :) Jeg er da Mr. Løken på bildet. hehe.

 

Når vi nestegang skal ha treff så inviterer vi med Hedda, så kan hun se og oppleve åssen et slikt treff er, da skal vi selvfølgelig ikke ha noe fyll på treffene, synes dette burde vært bannlyst fremover.

 

 

Mvh Erik "sjefsråner:P "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin artikkel og bra at det ble rettet opp direkte feil RB skrev sist. Men jeg savnet en kommentar fra politiet her. Ikke minst på ressursbruken.

 

 

Her er svaret du leter etter http://www.rb.no/zoom/article1554189.ece

 

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm..

 

"– Det blir som når det er kamp på Åråsen det, og det kommer mange tusen publikummere. Det er alltid et visst antall politifolk per tusen publikummer, det er ikke noe dramatikk i det, understreker Brynildsen."

 

Når var det 7-8 politibiler og helikopter med søkelys på fotballkamp på åråsen?? Anyone`? nei tenkte det..

 

Var ikke akkurat "mange tusen" på streetmeet.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"? Når en bil med bakhjulstrekk "burner" går bakhjula i 200 kilometer i timen. Hvis dette tar tak da, skjærer bilen av gårde og det er ikke bra"

 

they just crac me up :D

 

Han MÅ jo ha blitt feilsitert der, ingen er så uvitende at de tror bakhjulene spinner i 200 km/t ?? Lol.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artikkelen slo bra ann den :) Jeg er da Mr. Løken på bildet. hehe.

 

Når vi nestegang skal ha treff så inviterer vi med Hedda, så kan hun se og oppleve åssen et slikt treff er, da skal vi selvfølgelig ikke ha noe fyll på treffene, synes dette burde vært bannlyst fremover.

 

 

Mvh Erik "sjefsråner:P "

Var det hun dere snakket med på Robsrud? Trodde hun skrev en artikkel for DAGBLADET.no (nettutgaven), har sjekket db.no utallige ganger, men fant aldri noen artikkel...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår