PerryZaphire Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 som topic sier... kan evnt. finne på en bytte handel med no greier jeg har :) Hvis noen har noe liggene så si ifra :) haster egentlig litt men... sombrero Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Diskanter har jeg... Søk etter MT-23 på denne siden. Ikke glem å se etter på "Bilstereo - Datablader" i menyen til venstre på hovedsiden. Der finner du de tekniske spesifikasjonene på MT-23! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 tror nok jeg ser etter noe som er brukt jeg hehe.... hadde jeg hatt såpass med penger hadde jeg heller kjøpt nytt comp. sett :) f.eks RF som er på tilbud nå for 1700kr :D men desverre... må koste under 1000kr iallefall... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Har et demobrukt Morel Pulse 5 til salgs for kr.1500,- 5 1/4" og 1" diskant. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Sikkert for simpelt for deg, men har liggende et par ubrukte fra et 3 år gammelt toppmodell frontsett fra ma-audio. 250+ frakt. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Jeg har noe liggende. Send en PM dersom det er aktuelt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Sikkert for simpelt for deg, men har liggende et par ubrukte fra et 3 år gammelt toppmodell frontsett fra ma-audio. 250+ frakt. vel jeg er en drømmer og ikke proff hehe... så eneste som er simpelt for meg er f.eks de diskantene de selger på mekonomen for 69kr paret hehe har prøvd de faktisk...brant opp etter 20 minutter :D Har du mulighet til å fikse bilde? hvor mye tåler dem rms? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Har et demobrukt Morel Pulse 5 til salgs for kr.1500,-5 1/4" og 1" diskant. Mvh Pål Kan gi deg 1000,- Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 vel jeg er en drømmer og ikke proff hehe... så eneste som er simpelt for meg er f.eks de diskantene de selger på mekonomen for 69kr paret hehe har prøvd de faktisk...brant opp etter 20 minutter :D Har du mulighet til å fikse bilde? hvor mye tåler dem rms? Må bli bilde på MMS i så fall, send pm med nr. Rms vet jeg ikke, men er ikke noen lettsprengte diskanter det her. Regner med at du har delefilter som fungerer ok? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 kunne trengt et par jeg og, da jeg har borret hull i dørene og skal selge bilen.. ser ikke særlig pent ut med hull i dørene... trenger kun et par! så billig som mulig! må hentes, jeg bor i vestfold/tønsberg ! Billig! trenger ikke å fungere en gang :D Vennlig hilsen Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 kunne trengt et par jeg og, da jeg har borret hull i dørene og skal selge bilen.. ser ikke særlig pent ut med hull i dørene... trenger kun et par! så billig som mulig! må hentes, jeg bor i vestfold/tønsberg !Billig! trenger ikke å fungere en gang :D Vennlig hilsen Reinert Andersen Veldig useriøst skrevet av deg! Ta deg en tur til Biltema og finn deg noen som "virker" i alle fall. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Veldig useriøst skrevet av deg! Ta deg en tur til Biltema og finn deg noen som "virker" i alle fall. Mvh Pål Ikke spesielt useriøst hvis man faktisk er ærlig om det.. Er enklere å si til en kjøper at "diskantene i dørene har aldri fungert" enn "de stygge hullene i dørene kan du jo tette med noe" :) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 grunnen til at jeg skulle ha noen diskanter der var fordi jeg syns ikke hullene i dørene er no fine! Hadde ikke planer om og lure noen :P biltema var ikke så dumt! kosta 280 kr for 2 stk :D nå ser det ut som han karn som skulle komme og se på bilen ikke kunne komme ennå... så da er det jo ikke no hast :P Vennelig hilsen Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg