Zetec Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Men hvordan skal en konkurransebil låte? Det vet man jo ikke :) Varierer fra dommer til dommer, men man skal vel ha bra lydbilde, og en mest mulig gjevn frekvensgange, og med det mener jeg at forholdet mellom f-eks bass, mellomtone og diskant skal være bra. Og i tillegg til dette er det vel bare lydkvaliteten som kommer i tillegg :) Så veldig enkelt forklart. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Men hvordan skal en konkurransebil låte? Hva synes du selv da Bjørn ? Etter mange år med bilstereo så regner jeg med at du har en formening selv ? Er egentlig mest spent på din mening jeg. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 det jeg mener er riktig er, lydbilde i ørehøyde, bredde gjerne litt utenfor a-stolpene, dybde litt forann frontruta, stereobilde uten mangler eller hull, trenger nødvendigvis ikke være helt perfekt plassert men ellers er det mer det tonale som opptar meg, alt skal være balansert å ikke noe skal stikke seg frem, massa dynamikk, det er vel kansje det jeg setter høyest i et system, det er dynamikk som er gøy å høre på, ikke lyd generelt:) å det skal kunne fungere på all slags musikk uten at det får store problemer med å takle det:) de som ønsker kan høre bilen min på gatebil på våler:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Hva synes du selv da Bjørn ? Etter mange år med bilstereo så regner jeg med at du har en formening selv ? Er egentlig mest spent på din mening jeg. Er enig med Anders jeg.Men synes også det skal låte naturlig at stemmer ikke høres ut som at de synger inn i en 10 liters bøtte fra europris.men smaken er som baken.50 forskjellige folk har som regel 50 forskjellige meninger,og det ser man på forumet her. Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Er enig med Anders jeg.Men synes også det skal låte naturlig at stemmer ikke høres ut som at de synger inn i en 10 liters bøtte fra europris.men smaken er som baken.50 forskjellige folk har som regel 50 forskjellige meninger,og det ser man på forumet her. at det skal låte naturlig tar jeg som en selvfølge:) er vel ingen som vil høre "bokslyd" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 har du rett i anders.blir det no turne på deg oppover til Bodø i sommer? Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 det vet jeg ikke, har litt for mye å gjøre her fremover, så jeg aner ikke hva jeg får tid til, men hvis muligheten byr seg så er det utrolig hva jeg finner på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg