Sin Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Sin: Mye som er blurry her.. felgene du har tatt har for lav oppløsning, og breddingen er ikke god. Du har heller ikke breddet bak.. X Tok det jeg fant i øyeblikket... bredding? du får si til volkswagen at du ikke liker breddinga deres da, for den der er jo org bredda... det der var ett 10 min prosjekt fra min side.. orker ikke sitte mer med det:P kan se om jeg får på noen andre felger da... Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Må jo beholde den røde kanten rundt grillen da! :D GTi nostalgi ;) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Må jo beholde den røde kanten rundt grillen da! :DGTi nostalgi ;) hehe oskar :P den måtte bort ;) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Du har ikke rørt noe av dette området? isåfall har det skjedd no mystifistisk.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 han har ikke gjort noe der! er sikkert fargen som får det til å se litt rart ut kanskje. for han har jo ikke bredda den, men skjønner ikke hva du mener ikke ser riktig ut! Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Okaj.. ser nå at det er slik på originalbildet også, som da vil si at det er en sky eller no som reflekteres.. jeg synes at det så blurry ut der jeg satt en ring, men det er som sagt bare en sky;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg