millhouse Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Hva skulle det bety???? Her spør du om forslag, og jeg kommer med det???? Kanskje han tror JP mk 18 er noe anna rart :rolleyes: Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 på sedanen så felga litt falske ut...men ikke på stv.en Jeg vet, det er pga lys og at bilde jeg fant av felgene var i feil vinkel. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Kanskje han tror JP mk 18 er noe anna rart :rolleyes: vet nok va jp felger er..men har ikke helt sansen for de..uansett sp har jeg lagt felgene litt til siden nå..kom over noen meget fine 17" MasItaly felger..sagitta heter modellen.. de fikk jeg ihvertfall til skampris! nye felger kommer til neste sommer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 vet nok va jp felger er..men har ikke helt sansen for de..uansett sp har jeg lagt felgene litt til siden nå..kom over noen meget fine 17" MasItaly felger..sagitta heter modellen.. de fikk jeg ihvertfall til skampris! nye felger kommer til neste sommer.. Hva mente du med "sånne som meg" da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WildThing Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 R-felgen ser ganske teit ut på 7-serie (9-serie òg, for den saks skyld) siden bilen ser ganske maskulin og kantet ut, mens felgen er spinkel og rund. Det funker liksom ikke å mikse en 80-talls bil med 2k-style. Det tøffeste jeg har sett på en 740 var noe NASCAR-lignende sort felg med chrome bolter og chrome navkopp. Den gjorde inntrykk. Siter Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac. 1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres) 1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil) 1978 Dodge Ramcharger 318 1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Om felgene blir slik som på det modda bildet, tror jeg ikke du gjør lurt i å sette på de. Synes de så rar ut for min del. Passet ikke bilen i det hele tatt Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 ja jeg så det jeg også..var derfor jeg ville noen skulle "tegne" på de felgene før jeg brukte en del lapper på noen felger som ikke ville tatt seg ut..!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg