Kuli Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 husk å ta ut pakningene føre du legger de i disel ellers blir de dobbelt så store ca!!! Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 husk å ta ut pakningene føre du legger de i disel ellers blir de dobbelt så store ca!!! rep-settet jeg har kjøpt inneholder alle pakningene, så det gjør ikke så mye om de gamle pakningene ødelegges :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Måtte bytte begge calipperne bak jeg.. gikk ikke ann å fikse de. Også gikk det ikke ann å skru de tilbake igjen etter at jeg fikk de av.. de satt boooom fast. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Uff... Min ble ikke eu godkjent den heller. fikk to 2`er feil.Må visst bytte lenkestag og bremserør. Det siste jeg trengte nå var mer utgifter:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg