Sonick Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Jeg fjernet returen i dag. Har riktig nok rotrex lader. Men dette førte til en plagsom søy HELE tiden , høres ut som om den dumper så lenge jeg ikke har nok gass til at returspjeldet er lukket. Har da ikke noe slange på der i det hele tatt. blir det mindre om jeg setter på igjen vinkel slangen ? Luft filter på isv , olje tank ( for tiden en cola flaske med hull i ) og bygget om insuget på rorexen ( fjernet t stykke - satt slange rett på den som går til luft filter). Men altså : hvordan får jeg bort blåse støyen som er der hele tiden ... Bråker for mye til at det kan være slik. .. "Dump" lyden ble fet nok... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Jeg fjernet returen i dag. Men altså : hvordan får jeg bort blåse støyen som er der hele tiden ... Bråker for mye til at det kan være slik. .. "Dump" lyden ble fet nok... Setter på lang slange fra by-passen, da får du mindre dump lyd også Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Dette gidde jeg opp. Hørtes ut som en gigantisk hårføner som kom kjørende.... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 polo classic har du ikke en video eller lydfil av hvordan dette blir? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Denne ligger i flere av trådene om dobble filter og dump. Bruk gjerne søkefunskjonen. Den er bra her er den en gang til: http://www.pitstopdevelopments.com/mp3/toothed-belts.mp3 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 poloclassic.. fikk du pm av meg? Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g40T Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Dump på G60 er bortkastet søk litt på forumet så får du se hvordan du kan få lyden uten å bruke like mye penger, og kanskje få litt mer effekt også. Med dump i motorrommet, og uten catch tank vil det bli endel oljesøl i motorrommet også. Stemmer helt riktig, evt gjøre som du gjorde frode, dobbel luftfilter uten retur da fikk du litt mer lyd i den. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Passat Projekt Bora http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136232 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg