Gå til innhold

"Døynet" i tønsberg?

Ranger emnet


skoglund

Anbefalte innlegg

Døgnet er alltid dødt når jeg er der, dessuten er det nok ikke så populært med BMW der :)

 

 

OT: Jeg møtte deg ved Ringveien rett før kl 08 idag morges...har du bur i bilen din?

 

Ikke poppis med bmw på døynet?

var der i helgen, var jo 5 bmw siden av hverandre der jo :)

Men det kom 6 andre biler , tror det var horten gatebilklubb elelr noe, var blandt annet en som lignet på en sølvgrå subaru ??

 

Noen som vet noe?

Mitsu Lancer Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke poppis med bmw på døynet?

var der i helgen, var jo 5 bmw siden av hverandre der jo :)

Men det kom 6 andre biler , tror det var horten gatebilklubb elelr noe, var blandt annet en som lignet på en sølvgrå subaru ??

 

Noen som vet noe?

Ja... Går en Subaru Impreza i Horten. Sølvgrå med LED lykter bak eller no. Om han er med i Horten Gatebilklubb vet jeg ikke.

- 1989 BMW 520

- 1986 Audi 100 2.3

- 1982 Datzun Bluebird 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... Går en Subaru Impreza i Horten. Sølvgrå med LED lykter bak eller no. Om han er med i Horten Gatebilklubb vet jeg ikke.

 

 

Han er ikke med i Horten Gay/gutte/gatebilklubb nei....

 

Den er btw TIL SALGS.....den går MEGET bra....:)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Denne tråden hadde jeg ikke sett, rart :rolleyes:

 

Hehe, jeg er på døgnet rett som det er jeg :P Sammen med kamerater, har jo ikke lappen enda... Den kommer jo ikke før desember sombrero Er alltid biler der... Er der bare på lørdager en gang i mellom, og noen ganger fredager også har det blitt noen ganger ekstra i det siste pga fridager osv... Var oppmøte da også... Jeg syntes ikke døgnet er så jævla teit som folk skal ha det til, syntes det er kult at det er et sted i den trøtte byen Tønsberg biler møter opp, jeg VET at det finnes MANGE flere fete biler i Tønsberg og omegn, og syntes det er kjipt at disse ikke henger der... Flere jeg kjenner hender det er på døgnet men flere pleier å være på hydron i ny og ned også (ved zeiner) der er de alt fra 5 til 15 biler... Sist jeg var på døgnet, lørdag notin Da var jo Tønsbergs eneste Skyline der også =) Ser bra ut med granadaer og en Skyline hehe... De sto riktig nok ikke sammen :D De som er bil interessert og er fra Tønsberg syntes jeg ikke skal klage på at det ikke er noe bra sted å møtes når de ikke gidder å komme på døgnet. Vi drar dit som regel fordi vi kjeder oss eller ikke drikker osv. Kombinerer det gjerne med kebab eller burger og Cola og kjøretur =) Er det ikke noe som er verdt å se på på døgnet er det alltid noe å le av, klin gærne de granada folka, 240 folka også for ikke å glemme de! Har hørt om bilen din ja luzifer, kobla deg ikke med den før nå, for det er vel nå nylig at du har fått opp stedsnavn under nicket? Har vært på tanken på at det var deg utifra avataren da...

Pappa nærmer seg 50 med stormskritt, er vel 48 eller noe nå tror jeg, og han hang en del på døgnet når han var ung liksom, med taunus med vinyltak, amazon og boble osv. hehe :D

 

Og Dr_S er ofte bmw'r på døgnet =) Er alltid en E30 eller to og to E34'r, samt andre en gang i mellom hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår