Turbo_FB Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 http://www.vwteam.org Overhaler og har billige deler. Norges billigste. En orginal G60 går ikke noe bra i d hele tatt heller da. Få deg et mindre ladehjul så kommer sakene seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runar Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Takker. Fant sprekken:) Går mye bedre nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreme-corrado Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 hvor var sprekken da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runar Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 hmm, åssen skal jeg forklare. Den var akkurat der forbindelsesrørene møtes og subber inntilhverandre. Forbindelsesrøret som kommer fra g-laderen og det forbindelsesrøret som har den luftmengde måleren på. Hvis du skjønner :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreme-corrado Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 hmm, åssen skal jeg forklare. Den var akkurat der forbindelsesrørene møtes og subber inntilhverandre. Forbindelsesrøret som kommer fra g-laderen og det forbindelsesrøret som har den luftmengde måleren på. Hvis du skjønner :) jeg skjønner hva du mener, bra du fikk fikset det da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kholand Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Hei... Nå har jeg testan i 3 gir i 6000 rpm. Så leste jeg av, å da var den på 815 :S Har jeg lekk da? Forslag til hvor det er typisk at det lekker? hvis du kunne lese av 815 så vil jeg gjerne kjøpe laderen din :) . mfa "bryteren" skal stå i posisjon 2. trykk på knappen til klokka kommer opp. det er der du kan lese av ladetrykket. bør vel ligge på rundt 200 hvis pressa er nogenlunde frisk Siter Kjør hardt , kjør stil - `83 Mitsubishi Pajero kort, 2,3TD x `90 Passat stv. GT G60 syncro x `88 Landcruiser LJ70 VX 33" 4-runner motor x `88 Opel Ascona C. 1,6s x `79 Opel Kadett c "Cheguevara edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 hvis du kunne lese av 815 så vil jeg gjerne kjøpe laderen din :) . mfa "bryteren" skal stå i posisjon 2. trykk på knappen til klokka kommer opp. det er der du kan lese av ladetrykket. bør vel ligge på rundt 200 hvis pressa er nogenlunde frisk Det er to forskjellige skalaer. Over 1000 på denne skalen har du ladetrykk Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg