joarek Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Lurer på et par ting som jeg har problemer med å få svar på. Bilen er en Audi Quattro 20v 1985 (ombygd fra 10v av verksted). 1. Hvem har Gule Koni til bilen min? Hører gjerne om erfaringer av andre produsenter av lignende kvalitet, men er ute etter pris og forhandlere i Oslo. 2. Hva får jeg på max av dekk/felg. 3. Er også ute etter å bygge større bremser, noen anbefalinger? Jeg spør om dette fordi det er vanskelig å finne ut hva som passer på denne bilen. Trenger noen konkrete svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Lurer på et par ting som jeg har problemer med å få svar på.Bilen er en Audi Quattro 20v 1985 (ombygd fra 10v av verksted). 1. Hvem har Gule Koni til bilen min? Hører gjerne om erfaringer av andre produsenter av lignende kvalitet, men er ute etter pris og forhandlere i Oslo. 2. Hva får jeg på max av dekk/felg. 3. Er også ute etter å bygge større bremser, noen anbefalinger? Jeg spør om dette fordi det er vanskelig å finne ut hva som passer på denne bilen. Trenger noen konkrete svar :) Rodin & co ved skedsmokorset har konidempere. Er du vwaudi-club medlem kan du handle der og får 25% rabatt.. Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Takk, men vet du om de har en nettside? Søkte på gule sider men så ingen der... Ingen som kan svare/tipse meg om de to andre punktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Takk, men vet du om de har en nettside? Søkte på gule sider men så ingen der... Ingen som kan svare/tipse meg om de to andre punktene? http://www.rodin.no Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Takk skal du ha hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg