clumsy2k Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Altezza style tails for the Mazda MX6 Endelig kom de. bilde på http://www.cardomain.com/memberpage/234550 for de som lurer. Passa også, bortsett fra 2 ting. Bare store pæreholdere på de nye lysa, men på de orginale er det en liten pæreholder i hvert av lysa. Tips: finn to ekstra pæreholdere før du begynner å skifte lys. Clumsy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Ble pen de jah...! har sett flere på eBay. Noen som er hvite også! Ble dem dyr totalt med frakt?? Så de lå rundt 250dollar! Lang leveringstid? Har du fjernet tåkelyset og fått ryggelys der eller?? For hvitt tåkelys-bak er jo ikke akkurat låv? Har Angle-eyes frontlykter til MX-6 liggende hvis du/noen er interisert?? Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 hmm..Så jo bra ut men er litt skeptisk egentlig..må nesten se de i virkeliheten før jeg skal utttale meg;)hehe Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clumsy2k Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Har ikke koblet om tåkebaklyset ennå. Regner med å koble om til ryggelys innen kort tid. Som sagt var eneste ulempen at de nye har bare hull for store pæreholdere men det lot seg fort fikse med noen tjuvkoblinger og 2 store pæreholdere, slik at jeg fort kan sette på de orginale igjen. Er gla at jeg ikke valgte de blanke. Synes ikke de hadde passet på sølvgrå bil. Det tok litt tid fra jeg sendte penger, mottok bekreftelse og til slutt fikk lysa. Men gjett hvilket firma som sendte lysa som gave?!?!?! Men tror du ikke øverigheta skulle ha moms uansett? Pris? 269$ Frakt. 104$ Moms 134kr Men ikke si det til de dere vet! ;-) clumsy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 hehe neidah skal ikke si no :) Angle-eyes`ene jeg kjøpte ble oxo sendt som gave!! hihi...kjempe!! Noen som trenger angle-eyes? Som sagt så har jeg dem bare liggende Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clumsy2k Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 hehe neidah skal ikke si no :) Angle-eyes`ene jeg kjøpte ble oxo sendt som gave!! hihi...kjempe!! Noen som trenger angle-eyes? Som sagt så har jeg dem bare liggende Ta vare på de, skulle det skje noe med orginallyktene så kan de være kjekke å ha. Clumsy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Lekkert!!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 De samler bare støv! Ingen som vil kjøpe? 700,- Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clumsy2k Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 De samler bare støv! Ingen som vil kjøpe? 700,- Kanskje jeg skulle slå til når lønninga kommer inn?? De kan jo samle støv hos meg i stedet.:-) Er det bolt on? Vet du om det er asymetrisk lys? Gidder du maile meg direkte? clumsy2k@hotmail.com Clumsy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Kanskje jeg skulle slå til når lønninga kommer inn??De kan jo samle støv hos meg i stedet.:-) Er det bolt on? Vet du om det er asymetrisk lys? Gidder du maile meg direkte? clumsy2k@hotmail.com Clumsy Fikk du aldri lønning? eller hehe Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clumsy2k Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Fikk du aldri lønning? eller hehe Den 20.nde ! Kun få dager heldigvis. Clumsy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg