Chriz CivicMan ;) Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Originally posted by Christian :rolleyes: Selges til våren! 1.6 eller 1.8T ? Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Februar 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 den var i allefall fin :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Originally posted by CivicVTEC 1.6 eller 1.8T ? se profilen hans så står det 1.8TQ :) Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Originally posted by Christian :rolleyes: Selges til våren! hm.. det er jo BMW-felger jo.. Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 hvem har sagt noe imot det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Originally posted by sprocket hm.. det er jo BMW-felger jo.. BMW? Det er Azev felger er det ikke? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
31337 Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Hmm... hva er egentlig grunnen til at så vanvittig mange stylede biler (særlig A4 virker det som) har øyelokk? Det er da ikke noe pent?! Ser jo helt totalt pålimt og uoriginalt ut. Ødelegger linjene gjør det og. Mange gale folk der ute :) Siter what Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Originally posted by Jonte BMW? Det er Azev felger er det ikke? jo da.. det er jo det. men det er utrolig mange som har de på bmw. personlig synes jeg ikke de er serlig kule.. Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Originally posted by 31337 Hmm... hva er egentlig grunnen til at så vanvittig mange stylede biler (særlig A4 virker det som) har øyelokk? Det er da ikke noe pent?! Ser jo helt totalt pålimt og uoriginalt ut. Ødelegger linjene gjør det og. Mange gale folk der ute :) Er jo som med alt annet HVER SIN Smak med dette. Jeg for min del syns A4 med Øyelokk er kult! derfor har jeg det.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Øyelokk må til det ! Kunne ikke tenkt meg en Audi uten! Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
31337 Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Dere er gale hele gjengen :) Men hva kan man egentlig forvente fra folk på et forum hvor kjipe, stygge riskokere hylles til det groteske...? Siter what Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by Flasher ett siste avvik.. må bruke denne tråden for å vise frem bilder Hvor er dette bildet tatt? Og den røde S3'en, har den Audi ringer på panseret? Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by Eibach Hvor er dette bildet tatt? Og den røde S3'en, har den Audi ringer på panseret? Røde S3? Eneste "røde" Audien jeg ser på noen av bildene er TS-Racings Rosa Helilkopter, og ja. Den har audi ringer på panseret. Ganske fett egentlig. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by Jonte Røde S3? Eneste "røde" Audien jeg ser på noen av bildene er TS-Racings Rosa Helilkopter, og ja. Den har audi ringer på panseret. Ganske fett egentlig. Det er helt sikkert lov å ta en kikk litt lenger opp ;) Hemicuda skrev: audien helt opperst går i Kirkenær... har sett den selv da jeg var på kirkenær....er en ganske fet rød A3\S3 der også.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by NoLimit Det er helt sikkert lov å ta en kikk litt lenger opp ;) Hemicuda skrev: audien helt opperst går i Kirkenær... har sett den selv da jeg var på kirkenær....er en ganske fet rød A3\S3 der også.... mente ikke den på bildet da..... er stor forskjell på størrelsen på A3\S3 og TS-Racing sin stasjonsvogn Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg