Bamsemoms Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Ey!du er vel ikkje interisert i delebilen din?:) Jo, jeg er interisert i delebilen min jeg :rolleyes:. siden jeg skal bruke den. Er ikke det logisk? sombrero Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Jo, jeg er interisert i delebilen min jeg :rolleyes:.siden jeg skal bruke den. Er ikke det logisk? sombrero haha!!meinte om du var interisert å selga an..:) my bad doh Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 haha!!meinte om du var interisert å selga an..:) my bad doh Hold deg til Topic og drøft slikt over PM! DrBass. Skjedd noe nytt på prosjektet? tror jeg er smittefri på mandagen, kan jo prøve å få sett på de felga da? men vi snakkes vel i helga, hvis ikke så har jeg blitt smittet med mere driiiiiit angry hehe. (OFFTOPIC: ta og Pm meg infoen om de Audi felga så jeg kan få lagt de ut, glemte å ta med arket!) Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 åssen turbo sitter det orginalt på denne? har du delen mellom eksos turboin og downpipe? (elbov) har du olje inn slanger? er den orginale turboen vannkjølt? Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Orginal turbo er IHI RHB 05 eller noe ! Ryktes at dr_bass kommer til å bruke en KKK turbo =P hehe Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenetraTor Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 ehm, den turboen var MANN! neida! bare motorn som er liiiten :P Siter Toyota Supra MKIII Turbo prosjekt monster 7M http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=156599 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 åssen turbo sitter det orginalt på denne?har du delen mellom eksos turboin og downpipe? (elbov) har du olje inn slanger? er den orginale turboen vannkjølt? ja ja og ja ;) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Hold deg til Topic og drøft slikt over PM! DrBass. Skjedd noe nytt på prosjektet? tror jeg er smittefri på mandagen, kan jo prøve å få sett på de felga da? men vi snakkes vel i helga, hvis ikke så har jeg blitt smittet med mere driiiiiit angry hehe. (OFFTOPIC: ta og Pm meg infoen om de Audi felga så jeg kan få lagt de ut, glemte å ta med arket!) Jupp vi snakkes vel sikkert, skal jobbe masse i helgen osv men får jo sikkert litt tid til andre ting også. Har ikke skjedd så mye enda. Mener å huske at innpresset var 45 og 7,5 brede rs 4 felger orginale i eske. Var forresten å titta på en audi istad 200 tq og må si det frista litt også Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 haha!!meinte om du var interisert å selga an..:) my bad doh Hvor mye ønsker du å gi, og hva trenger du fra den.. Kom med pris.. send en meldig privat. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Fett prosjekt dette her, fått gjort noe mer med den ? Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Har stått stille en stund nå, mest pga av venting på deler og mangel på penger. Kommer tilbake med en heavy update så fort det lar seg gjøre Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Har stått stille en stund nå, mest pga av venting på deler og mangel på penger. Kommer tilbake med en heavy update så fort det lar seg gjøre Håpe det ikke tar for lang tid til du kommer tilbake med info og uppdates.. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Har stått stille en stund nå, mest pga av venting på deler og mangel på penger. Kommer tilbake med en heavy update så fort det lar seg gjøre gidder du legge ut litt spec på orginal turboen?? hvor befinner bilen seg? jeg bor i kurlandsveien 6 :rolleyes: nedenfor der dama di bor?? Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 har solgt turboen nå, men har 2 stk til, en med gåene lagre og en med gåen kompressorhjul, går muligens ann å mikse å trikse?? Bilen står i rælingen Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 har solgt turboen nå, men har 2 stk til, en med gåene lagre og en med gåen kompressorhjul, går muligens ann å mikse å trikse??Bilen står i rælingen tenkte mere på hva de yter, orginal hk på uno motor? vann avkjølt? Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg