jettamaster Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 skal skifte fra tromler til skiver på jettaen. men lurer på følgende spm. -kva håndbrek wire skal eg bruke -bremseslanger/rør eg skal bytte nye klosser og skiver forran og bak men lurer på om det er mulig å sette på ventilerte skiver forran. viss amn gjør detta så må vel klossana bli mindre?? var å sankka med mekonomen om detta men dei sa at eg måtte skifta caliperen. stemmer dette??? er det samme bak og?? må også skifta pakningen på den ein caliperen, kor får man tak i det?? har hørt at mangen sende sine bremse skiver til "slissing". er dette dyrt og kor får man gjort detta??? trenger kloke svar raskt. da bilen ikkje er eu-godkjent og eg kan ikkje kjøra "lovlig" enda i detta fine været:(:(:( Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Kjøp wire til jetta gtx, bremserør flenser du opp selv, eller kjøper fra nevnte gtx. foran kjøper du ventilerte skiver og gti belegg. har gjort dette selv. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 hmm... noen som kan settte meg i kontakt med turbo polo over.. han svarer ikke på pm serru... noen som kjenner han her ?? jettamaster: på med ventilerte 20mm skiver og tynnere gti-klosser ja... sålenge det er 239mm skivene du bruker.. får ikke plass til 256 eller 289mm... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 var nettopp hos mekonomen og der skaffet eg meg ventilerte foran + klosser og skiver + klosser og hjullager. men eg vil ha dei slisset, men kven kan gjere dette??? pris?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 var nettopp hos mekonomen og der skaffet eg meg ventilerte foran + klosser og skiver + klosser og hjullager.men eg vil ha dei slisset, men kven kan gjere dette??? pris?? letteste og billigste er vel egentlig å kjøpe slissa skiver... er vel ikke så sykt dyre tror jeg Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Har nesten alle bremserør og slanger nye til golf2 med skiver bak og handbrekkvaiere hvis du trenger jettamaster, bare montert de, ikke brukt. Er vel likt på golf og jetta bak? Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Har nesten alle bremserør og slanger nye til golf2 med skiver bak og handbrekkvaiere hvis du trenger jettamaster, bare montert de, ikke brukt. Er vel likt på golf og jetta bak? det går vel rør bak til caliperen og så over til slange ikkje sant?? eg må skifte rør sidan dei er begynt å bli gamle og at eg fekk feil på dei på eu-godkjenninga. har sett litt i haynes boka og der står det at det skal vera nokre klips eller fester som skal holda brekkwiren. er denna dingsen på min orginale bakstilling eller må eg skaffa meg det??? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 De klipsa skal være på bakstillingen orginalt, hvertfall det på bakstilling med skiver. Sånn ser rekkefølgen ut med rør\slanger : Caliperbak-slange-rør-slange-rør-avlastningsventil. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 slissede bremboskiver til 395 hos mekonomen.. org størrelse. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 slissede bremboskiver til 395 hos mekonomen.. org størrelse. det kan ikkje stemme. eg fekk opgitt ca 750 kr per skive som er slisset. men eg har no kjøpt ventilert framme og vanlige bak. uslisset men skal sjå om eg får dei slisset. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Han sa så karen på telefonen.. Pr stk altså.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg