Mkalle Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Sikkert en del som har sett denne Galanten fartet rundt i Kopervik/Haugesundsområdet før. Synes den er meget gjennomført og fin. Hva som er under panseret er jeg ikke sikker på, men at det er noe særlig med pulver har jeg mine tvil:P Har forresten stor japsepotte. Noen som har sett den og har noen meninger? Vet ikke om eieren er her jeg men.. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Joda... Er ikke gjort noe med motoren utenom potten. Stylingen er delvis hjemmemekket, og består av blandt annet Skoda-frontfanger, Golf-grillist, Steinmetz-panserscoop, universale skjørter, etc. Eieren selv sine bilder: Et bilde og en film jeg har tatt/filmet selv: Filmen. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 fett! Artig med litt "custom" styling :) Legg gjerne ut flere bilder ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Mkalle: Har sett bilen i Haugesundsområdet, stor potte ja :) Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190racing Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Mener den var til salgs? Er den blitt solgt ellerno? Siter ¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Såvidt jeg vet er den hverken til salgs eller solgt. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Er en på mitusbishi forumet som eier denne ja.. Men kan vel avsløre at det ikke sitter noe krutt-tønne akkurat frammi der.. En 1.8l Sohc motor på under 100hk =P Men nå har han kjøpt seg en 2.0l sohc (109hk) som han skal turbokonvertere, så vi får se hva som skjer, kommer nok mer krutt i den bilen ettervhert ! Men for all del, det er nok en av dem mest gjennomført styla galanten i norge ! Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg