Gå til innhold

Glacius sine tutorials

Ranger emnet


Glacius

Anbefalte innlegg

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva med å fortelle hvilke snarveier som er relevante når du holder på? Feks når du bruker Pen tool så bruker du snarvei når du tar pick-up path og hvordan du lager beine linjer med Pen tool (tenker på 3. tutorial når du lager bad boy bonnet). Har egentlig ikke så mye utbytte av tutorialen når jeg ikke kan dette... :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å fortelle hvilke snarveier som er relevante når du holder på? Feks når du bruker Pen tool så bruker du snarvei når du tar pick-up path og hvordan du lager beine linjer med Pen tool (tenker på 3. tutorial når du lager bad boy bonnet). Har egentlig ikke så mye utbytte av tutorialen når jeg ikke kan dette... :O

 

 

ja beklager dette, jeg har en tekst der skal følges med den , men erikkeferdig emd den enda ,. men jeg HOLDER inne "ALT " får å gå videre med PEN "TOOL"

 

så tar jeg og holder SHIFT" inne for å få beine linjer " ;)

 

 

men kommer med et senere, jeg er bare en SHORTCUT fyr sry ass :(

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey folken jeg må beklage i den siste tut , den er litt uoversiktlig , det er pga av at det VAR lyd på den MEN det ble helt fucka :( sry ass, men jeg skal lage et text dokument der jeg skal forklare alt jeg gjør men en ting er viktig "

, det jeg gjør at når jeg bruker PEN tool når jeg skjifter fra punkt til punkt holder jeg " ALT " Inne :) jeg er en typisk shortcut fyr og jeg bruker det konstant :P men stay tuned , det kommer mere ;)

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey folken jeg må beklage i den siste tut , den er litt uoversiktlig , det er pga av at det VAR lyd på den MEN det ble helt fucka :( sry ass, men jeg skal lage et text dokument der jeg skal forklare alt jeg gjør men en ting er viktig "

, det jeg gjør at når jeg bruker PEN tool når jeg skjifter fra punkt til punkt holder jeg " ALT " Inne :) jeg er en typisk shortcut fyr og jeg bruker det konstant :P men stay tuned , det kommer mere ;)

Dette er noen kjempe tut'er du lager her ja!!

:respect

- 01 VW Passat stv BRAKKA!

- 84 BMW 320i E30 baur cab

(X)79 VW transporter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår