Gå til innhold

Glacius sine tutorials

Ranger emnet


Glacius

Anbefalte innlegg

Hey folkens , så har tiden kommet for at jeg skal poste mint tuts jeg lager for VMAX , for dem som ikke gidde å kjøpe det hehe , jeg har kun laget 1 til nu , men det kommer MINST 14 til , så bare følg med , om admin kan så lage en "sticky " på denne tråden :D

 

her har dere linken til min FØRSTE tut, alle tutene mine vil være filmer , der jeg chopper en bil fra start til slutt , men jeg skal skjifte bil etter denne så neste gang blir det en annen bil, så følg med :D

 

J har brukt et program som heter "snagit" til å ta opptak av det jeg gjør i PS , er det noen spørsmål så bare PM meg

 

linken til den Første tuten

 

det er en RAR fil åp 8 MB MEN filmen er på 180 MB så hehe den er på 9 min

 

 

" EDIT" oki noen sa til meg at de ikek sjønte diverse ting angående div tools osv, så jeg laget en tut med MINE settings ;)

 

""

 

FØRST RESET ditt PHOTOSHOP " åpn photoshop RETT etterpå hold

inne " LEFT CTRL, SHIFT, ALT " da kommer det en liten popup boks der der det står divs ting hehe ,. svar "JA" så kommer det ny og du sier " NEI" ;)

 

NU har jeg bare lagt til HOVED linket så kan dere surfre derfra ;)

 

ALT ligger det trenger kun WINRAR for å åpne ;)

 

http://www.imma.dk/stream/Zein/Vmax/[

 

......

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Last ned,laste ned,lest ned!!Så treg den er!!drit bra at du starter med tut er iallefall,grattis!

 

Edit:Hvordan program trenger man til å åpne fila?

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Bra tut. Men du surrer litt noen ganger:p Også la jeg merke til at du ikke brukte disort noen gang.. Det forutsetter jo at felgene må være så godt som i 80% samme vinkel som bilen man har planer om og sette dem på..

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hehe men jeg forklarer hvorfor jeg surer på den med lyd ;) men NEI du skal ALRDI bruke distort på felger de fucker dem helt du ødelegger vinkelen og de blir pixlete så ja du må finne felger i samme vinkel eller såblir det helt fucka ;)

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår