Yogi Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Er det noen som vet om en som kan trekke om mitt baksete i Polo´n... (6N) Hørte med en lokal salmaker og fikk pris på 8500,- med rabatt... synes det var litt drøyt.... Begynner å haste litt oxo skal prøve å få alt klart til sesongen begynner ordentlig.. Siter -97´ Polo 6N prosjekt -04´ Renault Laguna stv. -01´ Ford Mondeo stv diesel -86´ Polo 86c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 hørte om et firma i oslo som sente setene til polen eller no, ble topp kvalitet. det kostet ca 8000 for alle setene (forran og bak) i skinn. Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yogi Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Har vel ikke tilfeldigvis navnet på firmaet eller? Jeg skal bare ta baksete så da blir det sikkert en bedre pris og.. Siter -97´ Polo 6N prosjekt -04´ Renault Laguna stv. -01´ Ford Mondeo stv diesel -86´ Polo 86c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 husker ikke navnet på firmaet, men hvist du spør her på forumet så er det sikkert noen som hvet hva det heter eller om noen andre billige steder. Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowpolo Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 legg ut adressen her eller send meg en pm når du finner den da :D trenger å få trekt om noe på baksetene mine selv. Evt noen som kjenner til møbelsnekkere eller noe sånt som kunne fikset trekket i dørene ? Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yogi Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Har fått tak i en som er dreven i faget.... Ringte til han i dag og sendte han noen bilder av baksete, får prisoverslag i morra... Han holder til i Oslo omr.. legger ut mail adressa hvis prisen er bra.... Siter -97´ Polo 6N prosjekt -04´ Renault Laguna stv. -01´ Ford Mondeo stv diesel -86´ Polo 86c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yogi Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Legger ut et par bilder av stolene mine så lenge... :) Siter -97´ Polo 6N prosjekt -04´ Renault Laguna stv. -01´ Ford Mondeo stv diesel -86´ Polo 86c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 det der er visst sjukt billig i polen...... dører, seter osv for noe 5-6 tusen. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg