Gå til innhold

plassering av forsterker

Ranger emnet

RuuDpus

Anbefalte innlegg

hvor ellers enn bagasjen? det er jo bare dær det er plass :p

oki, da slenger vi den inn i bagasjen, men hvordan fester dere den i bagasjen? skrur den fast i gulvet? Og forresten, hvor store hull må jeg skjære i hattehylla for å få trøkket inn i bilen? har 25cm høytalere der som tar veldig mye av hylla liksom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, da slenger vi den inn i bagasjen, men hvordan fester dere den i bagasjen? skrur den fast i gulvet? Og forresten, hvor store hull må jeg skjære i hattehylla for å få trøkket inn i bilen? har 25cm høytalere der som tar veldig mye av hylla liksom....

Du har vel sånn vanlig hattehylle i papp (eller noe sånt) dekket med filt?

I så fall vil du få bra med trykk inn i bilen uansett.

Men det er jo bare å hive den ut og se om det hjelper ;)

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel sånn vanlig hattehylle i papp (eller noe sånt) dekket med filt?

I så fall vil du få bra med trykk inn i bilen uansett.

Men det er jo bare å hive den ut og se om det hjelper ;)

Mvh

Stian

Kan jo ikke kaste den ut, da mister jeg høytalerene mine :P hehe... men om det kommer bra med trykk inn unasett, da er det jo ikke noe å diskutere, da blir den stående som den er ;) Tenkte å legge kassa med elementene oppover...... er en dobbel 12".... den kan bare ligge der innat seteryggen edn? trenger ikke feste den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, hvordan får jeg forsterkeren til å slå seg av når tenninga er slått av? den skal jo ikke være på hele tida....

Du har klart å koble remoten inn der 12V skal være? :rolleyes:

Det eneste som skal være mellom batteri og forsterker på strømkabelen (+12V) skal være en sikring eller to...

Og evt. strømfordeler.

Mvh

Stian

Mvh Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har klart å koble remoten inn der 12V skal være? :rolleyes:

Det eneste som skal være mellom batteri og forsterker på strømkabelen (+12V) skal være en sikring eller to...

Og evt. strømfordeler.

Mvh

Stian

Har ikke kobla ennå, spør før jeg begynner.... har en ledning fra +polen, og en fra jorda i bagasjen... tenkte jeg skulle koble de på forsterkeren når jeg skal fikse det..... har en sikring ca 15cm unna +polen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kobla ennå, spør før jeg begynner.... har en ledning fra +polen, og en fra jorda i bagasjen... tenkte jeg skulle koble de på forsterkeren når jeg skal fikse det..... har en sikring ca 15cm unna +polen...

Leste bittelitt feil der...

Da er det jo greit, men du skal ikke ha det slik at du slår av forsterkeren når du slår av tenningen!

Forsterkeren skal av med CD-spilleren, du må altså koble fra remote på spiller (blå/hvit) til remote på forsterker ;)

Mvh

Stian

Mvh Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste bittelitt feil der...

Da er det jo greit, men du skal ikke ha det slik at du slår av forsterkeren når du slår av tenningen!

Forsterkeren skal av med CD-spilleren, du må altså koble fra remote på spiller (blå/hvit) til remote på forsterker ;)

Mvh

Stian

ah, da skjønner jeg ;) takktakk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider