Gjest Mr. Omega Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Vis dere vil ha noe på bilen så si ifra. Intriøret er ikke fint angry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iluv2xlr8 Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Nå begynner det å likne noe! Kommer seg dette her... Stå på! :) Siter -> 99' Nissan 200SX S14a Racing Edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Hm.. baklysene og blinklysene er fargeløse(tror jeg).. lasteplanet er skjevt, det samme er bakdelen av førerhuset.. sotingen av "bakvinduet" var ikke bra, og maskene på grillen var for store.. Det bør også være sort mellom fangeren og dekket..;) Føler meg litt streng nå, men påpeker bare feil;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Hmmm... Ikke dårlig, men det er noen ting: *Interiøret - som du selv har sakt, så jeg skal ikke henge meg opp i det :) *Den senkingen din er fin, men hva med å fikse de hjulbuene? *Dårlig arbeid på panseret ditt. Slurv på noen steder! *Overgangen fra planet til "styrehust" (kom fan ikke på hva det heter! angry) er gaaaanske dårlig! Men, jeg må si at du forbedrer deg. Ikke la deg stoppe av dårlig kritikk :) ;) Stå på! Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg