Mad_Maxx Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Ja, hvor mye bruker din\deres ford v6 motor på mila? Min bruker visstnok 0.8 ved langkjøring, har ikke kjørt bilen nok til å bekrefte dette, men det virker rett.. Jeg har en Ford Granada 2.3 jubileum 85-modell. Spør bare av nyskjerrighet, da ford v6erne har rykte på seg å sluke bensin.;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Min forrige 2.8 brukte nesten 2 liter på mila ved langkjøring.. Bensninpumpa gikk for fult hele tiden og feilstilt gasser. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 min 2.3 bruker aldri mindre enn 1 liter pr mil.. bruker ca 1,05 eller noe på langkjøring.. blanda kjøring så er den 1,2-1,4 ca.. Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 ja, jeg må kjøre veldig pent for å holde 0.8.. Vanligvis går det på ca 1.1 og ca 1.2 1.3 på blanda kjøring Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg