svaggen Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Hvilket mekk da ;) Helt geniale de løsningene hans. Bedre måte å skaffe plass til kasse, og alikevell ha mye plass igjen, skal du leite lenge etter. Godt gjort å få stua 2stk 12" i det ene hjørnet også da:) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.