Raphaug Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Min mod nr. 2. Hva synes? Er ikke ferdig enda, kommer sikkert med updates fortløpende! Siter Audi 80 1.8S 90' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Ikke alle deacalene passer helt.... 3 tallet ser litt føkka ut.. osv... Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 felgene sitter ikke spes bra heller.... luuuuurer på om ikke jeg moddet den der en gang....en av mine første tror jeg... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Må si meg enig med de to andre her, men til å være din andre mod er det ikke aller værst :) Meget bra. Men som sakt så passer ikke det 3 tallet helt, og noen av de blåe linjene virker for skarpe i fargen. Og jeg vil legge til at den ruten bakerst ikke var særlig bra. Vet ikke helt hva det skal være :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg