huti Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 kan jo prøve ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huti Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Hadde vært fint om noen hadde tatt seg tid til å lakke alulooken rundt spillern i rødt, alt uten om knappene spillern å klokka skal lakkes. eventuelt speilhuset. Og ramma rund speedometret. fra mobben til knappen for å åpne bagasjerommet ( er den som sitter på høyre side) Eventuelt andre ting som kunne vært fett\ harry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 jeg er så (alt for) glad i blå, så d ble d en blå også.. :P : åsså den røde: Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huti Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 klarer du å få samme farge som bilen på den røde? å få med askebegret og den svarte plata over cdspillern? Å hvis du gidder få med greia rundt speedometret. Takker ellers for at du tok deg tid. fargen på bilen ser du nede i venstre hjørnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 D gikk til helvete.... Dette er en jobb for de som er bedre enn meg... Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huti Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Alt skal være rødt uten om knappene og cd spillern og klokka.og luftjusterings knottene så skal det dekslet som går rundt speedometret, altså det ytterst være rødt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huti Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 ingen andre som er kjapp på hånden..øhh.. doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raphaug Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Prøvde meg her.. Carbon og nye farger på instrumentene.. Siter Audi 80 1.8S 90' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huti Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 faen smilyen var fet;) Så er det bare greia rundt speedometret igjenn, da er det snakk om hele det ytre dekslet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iluv2xlr8 Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Prøvde meg her..Carbon og nye farger på instrumentene.. Den ble cool! :) Siter -> 99' Nissan 200SX S14a Racing Edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huti Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Hvordan klarer dere å markere rund alle knappene og klokka osv, hvilket tool bruker dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 jeg bruker pen tool...letteste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raphaug Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Fortsetter litt jeg.. Carbon, blå lakk, blåe målere, carbon instrument bakgrunn, blått etc. fjernet log fra ratt. Siter Audi 80 1.8S 90' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg