Dani Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 jeg er ute etter en 2 eller 4 kanals forsterker som ikke skal koste så alt for mye...har 2000-2500 kroner å bruke...noen som kan annbefale meg noen?? Dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 hva skal den brukes til:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 hvis det skulle være flere som har tilsalgs så si fra. Skulle hatt en 4kanaler jeg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Har en 4x50 watt + 1x200 watter til salgs. Det er en Soundstream Van Gogh 800.5 Altså en 5-kanaler! NY! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 skal brukes til ett par med 6x9" og ett par 5,25" dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 er litt hypp på denne! http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=8288&taxonomy_id=430-457 noen som har no erfaring med denne? eller noen gode tilbud? Dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 er litt hypp på denne! http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=8288&taxonomy_id=430-457 noen som har no erfaring med denne? eller noen gode tilbud? Dani Personlig hater jeg klistremerkewatt, så jeg ville utvilsomt sett etter noe annet... Det kan godt være en god forsterker likevel, men jeg synes seriøse produsenter som Pioneer burde skjerpe seg :D Vi har vel alle lært at "det er ikke pent å lyge"... Maksimalt strømforbruk på 27 A, og samlet utgangseffekt i 4 Ohm ved 14,4 V er 320 W står det. Det går liksom ikke an (bortsett fra i en ideell verden) :rolleyes: Totalt 230-250 W ville jeg ha trodd på. Ikke det værste eksempelet, men likevel. :peace: Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Ville hørt på 5kanalern som Pål nevner her jeg. Får dere denne til det dere har å rutte med så er det et gullkjøp! Tror det er en Tarantula TRA880.5 og ikke en VanGogh forresten ;) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Personlig hater jeg klistremerkewatt, så jeg ville utvilsomt sett etter noe annet...Det kan godt være en god forsterker likevel, men jeg synes seriøse produsenter som Pioneer burde skjerpe seg :D Vi har vel alle lært at "det er ikke pent å lyge"... Maksimalt strømforbruk på 27 A, og samlet utgangseffekt i 4 Ohm ved 14,4 V er 320 W står det. Det går liksom ikke an (bortsett fra i en ideell verden) :rolleyes: Totalt 230-250 W ville jeg ha trodd på. Ikke det værste eksempelet, men likevel. :peace: Mvh Stian står jo 4 x 50 w, så jeg ville vel ikke kalt det "klistremerkewatt" vel!? hva er forresten foskjell på Continuous output power, og DIN Power ? dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 DIN = Deutsche Industrie Norme - Totalt ignorerbar verdi. Sikringsstørrelse og Watt RMS er det du skal se etter. Om TRA 800.5'ern skulle bli for dyr ville jeg heller sett på en DynaBel BF0804. Men rent koblingsmessig vil en 5kanaler med subkanal på ~400W som er stabil i 2 ohm være det dere trenger. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 står jo 4 x 50 w, så jeg ville vel ikke kalt det "klistremerkewatt" vel!? hva er forresten foskjell på Continuous output power, og DIN Power ? dani Hehe... OK, er vel litt trøtt ;) Trodde det sto 4x50 + 120. Bra å se, men det står fortsatt et stort klistremerke med 480W på forsterkeren... Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 er litt hypp på denne! http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=8288&taxonomy_id=430-457 noen som har no erfaring med denne? eller noen gode tilbud? Dani Klistermerkewatt eller ikke, denne duger nok til ditt bruk ja.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TGS[]D[][]V[][]D Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Har en drit fet boss forsterker her dani ...hehehe gi meg en tomflaske så er den din Siter - Opel Vectra C 06 mod - Opel Vectra B 96 mod *solgt* - Toyota corolla 86 mod *solgt* - Bmw 316i e36 91 mod *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 D[][]V[][]D']Har en drit fet boss forsterker her dani ...hehehe gi meg en tomflaske så er den din Kan få hivd en etter deg fra meg også.... hehe... :roll: Boss er DRITBRA,ASS!!!! :roll: Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 hva med en Harman Kardon TC600 ? den gir fra seg 2x200 ekte rms watt. 2000kr :) TGS Hvor skal tomflasken sendes? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg