Reflex Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Hei. Jeg kom nettop over en spiller. I henhold til spesifikasjonene så ser jo den skikkelig bra ut! http://www.tstuning.com/shop/product_info.php?cPath=3_39&products_id=287 Men siden den heter Boschmann så er ikke dette noe å sattse på eller? Mvh Alex Siter __--Pioneer-Black Maxx-Magnat-Oxygen Audio-Crunch--__ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 SKjønner ikke hvor du har fra at boschmann ikke er noe særlig og ta vare på, aldri hatt noe imot dette merket:) Men kjøp pioneer, da blir du aldri skuffet GARANTERT:D Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 den så jo bra ut den. er det egen sub-utg på den? billig var den å. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Den lignet egentlig litt på oppbygningen til noen clarion spillere, men denne var skikkelig plastic fantastic spør du meg Og output på 4x45watt RMS får meg til å undre litt, men men.. Nei, i denne sammenhengen hadde jeg kjøpt en Pioneer DEH-P5600MP uten tvil, koster 100kr mer. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg