-cardudde- Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Heyhey! En stund siden jeg har laget noen nye chopper, men her er hvertfall en Wip og ja jeg vet at felgene ser litt fucked, men husk at det er en wip!:) Legger ut en til, hvilke felger kler bilen best? :rolleyes: Enda en, klarer ikke å bestemme meg, kommer nok fler.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 har du orginalen??? Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 har du orginalen??? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Hehe... Artig prosjekt. :) Alle var færle, men den beste var #3 :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Neimen hallo -Carude-! Jeg syns egentlig at moddene var fete, men egentlig var dekkene for store.. bilen må mer mot bakken:p Burdte kanskje cleane den litt mer og mer chrome!:p X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Hehe... Artig prosjekt. :) Alle var færle, men den beste var #3 :) Enig!! Neimen hallo -Carude-! Jeg syns egentlig at moddene var fete, men egentlig var dekkene for store.. bilen må mer mot bakken:p Burdte kanskje cleane den litt mer og mer chrome!:p X storforlangende! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 syns de første felgene var fetest. men for å få den ordentlige Old Skool stilen så må det være små felger(13") og laaav bil.. og da mener jeg veldig lav!:D men fet modd.. fint å se at du vender tilbake til photoshop syndromet:D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 now this is OLD SCHOOL!! måtte bare prøve meg:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 10 poeng til Neon Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 -5 poeng til neon...man fjerner da ikke chrome fra en bil som skal være old school....få på dørhåndtaket igjen så blir det knall Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Neee, det tror jeg vell ikke. Bra jobba neon :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Så var jo dette min tråd med mine mods, menmen.. :rolleyes: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Update: Her er inspirasjonen min sombrero Noen som kan hjelpe meg å finne takstativ til bilen?:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Kan du ikke bare bruke det som står på den bilen der...ser bra ut dette. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Så var jo dette min tråd med mine mods, menmen.. :rolleyes: hehe, beklager:D måtte bare prøve og lage en:P er jo greie modder du lager:) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg