Oleee Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 ...men når passer det eventuelt for dere da? :) Slik at flest mulig deltar :D Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Får vel komme med alternativer og ta en avstemning, men husk.... Tenk på hvor folk bor :) Ikke i Oslo, det blir for langt for mange. Da det litt nærmere midten:) Ikke for at dere skal komme hit opp nei, men f.eks så det blir ca. like langt for oss alle.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Får vel komme med alternativer og ta en avstemning, men husk.... Tenk på hvor folk bor :) Ikke i Oslo, det blir for langt for mange. Da det litt nærmere midten:) Ikke for at dere skal komme hit opp nei, men f.eks så det blir ca. like langt for oss alle.. :) Kom med forslag/tips og lignende om folk har lyst til å treffes og sosialiseres, og eventuelt når vi skal ta et Golf III meet..:) Blir vel en plass i midt-Norge da isåfall, slik at det blir like langt;) Hehe.. olehenri, være arrangør? Du som starta tråden... :rolleyes: Hehe.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Kom med forslag/tips og lignende om folk har lyst til å treffes og sosialiseres, og eventuelt når vi skal ta et Golf III meet..:) Blir vel en plass i midt-Norge da isåfall, slik at det blir like langt;) Hehe.. olehenri, være arrangør? Du som starta tråden... :rolleyes: Hehe.. Synst nesten det må være en plass der det går an å cruse gjennom i en lang rekke med 3ere :) en plass der vi kan sitte å ta en matbit å snakke osv.. Kanskje bare mine oppfatninger om dette :P Er mange fine plasser her i midt-Norge, men avstander fra folk kan bli litt væl voldsomme.. Som f.eks Tr.heim, Ålesund osv.. Jeg er ikke så flink i geografi så jeg kommer ikke på så mange plasser akuratt nå:P får tenke igjennom senere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 ...ja, noen som har tenkt no mere på denne tråden? Tenkte jeg bare skulle lufte den litt mer, nå som sommeren begynner å nærme seg :) Men det blir vel kanskje ikke aktuelt i ferien, da mange skal bort og ikke kan møte opp?! Må nesten bli ved "skoleslutt" eller noe i den duren...? Forslag? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 ...ja, noen som har tenkt no mere på denne tråden? Tenkte jeg bare skulle lufte den litt mer, nå som sommeren begynner å nærme seg :) Men det blir vel kanskje ikke aktuelt i ferien, da mange skal bort og ikke kan møte opp?! Må nesten bli ved "skoleslutt" eller noe i den duren...? Forslag? :) Bare sett opp en dag for min del, så får jeg se om jeg har tid.. MÅ jobbe hele sommern.. :( Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Bare sett opp en dag for min del, så får jeg se om jeg har tid.. MÅ jobbe hele sommern.. :( Jobber for det meste sommeren selv jeg...er vel mange andre her som skal det eller reise på ferie..:) Men når passer det folk må nesten ta en avstemning for, men når og hvor veit jeg ikke... Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Jobber for det meste sommeren selv jeg...er vel mange andre her som skal det eller reise på ferie..:) Men når passer det folk må nesten ta en avstemning for, men når og hvor veit jeg ikke... Jeg må bare vite en dato hvertfall.. Veit aldri når jeg må jobbe og slik så må se ann når en dato er satt.. Skal også jobbe 9 uker i strekk i sommer.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Bare lufter en ide jeg fikk nå.... hva med å ha det før/etter et større arrangement (gatebil, vacn, osv.) Hvor mange er det som kommer da? Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Bare lufter en ide jeg fikk nå.... hva med å ha det før/etter et større arrangement (gatebil, vacn, osv.) Hvor mange er det som kommer da? Jg kommer... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Nå har jeg sommerdekk så kan sikkert svippe innom en tur et sted jeg også. Selv om bilen er sjabby og har mye småfiks :D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Tar meg en tur jeg også hvis det blir noe av, og jeg kan da selvføgelig. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Jaaa, tenkte å blåse denne topic'en til live igjen...siden mange er på sommerferie, har sommerjobb eller hva det måtte være.. Virker som muligens 3 stk skal selge bilen sin nå, og da blir det ikke mye til meet altså, hehe.. :boxing Hva syns dere folkens..? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 min skal selges som skrevet i signatur, men det vil jo ikke si at jeg reiser fra dere :) Har en bil ståendes å vente til jeg får solgt min, som selvsagt er en golf 3 det også så meg blir dere ikke kvitt :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 min skal selges som skrevet i signatur, men det vil jo ikke si at jeg reiser fra dere :) Har en bil ståendes å vente til jeg får solgt min, som selvsagt er en golf 3 det også så meg blir dere ikke kvitt :driving Hehe, godtå høre..bra noen blir en stund til..:) Trukke jeg "reiser" med det første heller..hvis ikke noe annet oppstår.. :popcorn Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg