Doser_86 Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Var to svarte ved siden av den grønne til Mandel, min og Maroc sin.. Jeg hadde emblemfri grill og Maroc hadde GTI grill :) Stod også "grandma-look" på vinduet mitt;) Neeeida, hehe.. Fikk aldri hilst på deg heller..men så både deg og bilen da, men ikke under nærmere oppsyn..synd! Derfor passer det så jævlig bra med et Golf 3 meet snart ;) Kan ikke huske jeg hilste på deg heller. var så morro med kolonna å sånn, så det må vi få til igjen snart! Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Hadde vært litt kult med "i-fart-photosession-på-veien" :) Spørs hvor mange interisserte som er villig til å møte opp da? :) im in når leppa og slik er på! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Kan ikke huske jeg hilste på deg heller. var så morro med kolonna å sånn, så det må vi få til igjen snart! Du så kanskje en svart Golf som bare dura forbi i tunnelen? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Du så kanskje en svart Golf som bare dura forbi i tunnelen? :) den så jeg i hvertfall! :D hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 den så jeg i hvertfall! :D hehe Hehehe...hadde så lyst til å lede litt, hihi.. :titties: Sorry alle fartsdumpene ass folkens.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Hehehe...hadde så lyst til å lede litt, hihi.. :titties: Sorry alle fartsdumpene ass folkens.. hehe, helt greit det, for jeg hadde ikke snøøring på hvor i pokker jeg var.. hehe så bare skilt mot lørenskog jeg.. :D dumpene vakke no prob :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Så du dura forbi. hehe. fartsdumpene var ikke noe problem for meg, har ikke senka jeg se. :rolleyes: Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Må bare si at det var dritkult å få lede kolonna ass :) Fikk sjokk da jeg kom til Metro...selv for en Oslo-kar, kanskje dere også? Det var tilstander..:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Må bare si at det var dritkult å få lede kolonna ass :) Fikk sjokk da jeg kom til Metro...selv for en Oslo-kar, kanskje dere også? Det var tilstander..:) jeg så bare noen politibiler og en vegvesen bil med en gang, å sa til de som satt på " hva i helvete skjer her a?" kom litt lengre bort så jeg mætti biler og fler purk, " dæven steike, detta blir fett, trodde ikke det sku være så mange jeg " sa jeg da vi kjørte inn.. hehe Hadde lissom håpa vi 3r gutta hadde fått plass oppe der alle bilene sto jeg men.. hehe hadde det gøy læll vi! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Må bare legge til at jeg ikke skjønte hvorfor vi skulle ha det på Metro av alle plasser, huff, men sååå mange biler da! :) Må få organisert noe Golf III meet når det blir litt varmere i været og ta en photosession på veien, kolonnekjøring hvor det måtte ønskes, snakke sammen og bli kjent med hverandre :) Men det spørs jo hvor mange som stiller opp på dette da... Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Må bare legge til at jeg ikke skjønte hvorfor vi skulle ha det på Metro av alle plasser, huff, men sååå mange biler da! :) Må få organisert noe Golf III meet når det blir litt varmere i været og ta en photosession på veien, kolonnekjøring hvor det måtte ønskes, snakke sammen og bli kjent med hverandre :) Men det spørs jo hvor mange som stiller opp på dette da... enig der oleeeeeee :D hehe Kjørebilder hadde vært fett på 4felt inn mot oslo.. hehe :D men men, nuh stikk jeg te hamar å jobbe! Watch out criminals! :D :D :D :rolleyes: :rolleyes: Im bækk i morra Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Ja, jeg er med på treff jeg altså. Synd jeg ikke fikk vært med på dette doh Men men.. Skal være med på neste treff altså! :) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Jeg stiller på treff jeg.... Ordna frieksosen min i kveld så nå er jeg klar for treff med rake rør:D Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Men man får som sagt prioritere treffet litt, ikke bare ta et så fort som mulig. Må tenke litt på de som bor et stykke unna og på de som kanskje jobber på helg av og til og ikke får muligheten til det men vil gjerne... Ta det når varmen kommer og man får kvilt seg litt etter helgas kjøring, ikke alle som kjørte like langt og mye som meg på en helg sikkert ? :P Må få opp igjen okonomien, er ikke billig å kjøre fort på E6 hjem, og shoppe på torshov, biltema, bilxtra for å få i gang stereo prosjektet igjen ;) ble nåre tusen ut i helga ;) Fikk litt sjokk på streetmeeten i helga, var på en måte fast and furious aktig, politihelikopter, purk over alt og masse fete biler ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Jeg stiller på III`er meet, hvis det passer for meg, hadde vært drit kult og møtt dere igjenn, og hilst på enda fler enn det jeg fikk gjort på lørdagen.. Men da må vi få til en litt bedre kolonnekjøring enn den som var på lørdagen :) Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg