eVicez Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Satt å lekte meg i photoshop med en golf. Første bilen jeg modder. Hva syns dere så langt? Orginal: Styled: Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Bra for å være første, men jeg har noen punkter:p Karbonen var ikke helt god. Se siggen til MSpeed, så har du en god metode;) Lenseflare er en u-ting.. ikke bruk det;) Motion-felgene var vel så som så.. kunne blitt gjort bedre;) bruk også før og etter URL-en til bildet. Da får man bildet inn hit, og vi som skal kommentere slipper å trykke på linker;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Vet at carbon panseret ble litt dårlig ja. Det med hvordan man fikk bilde inn hit viste jeg ikke. Takk for opplysningen ;) Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Må si meg enig med X-ecutioner, men jeg vil også dra frem noe jeg legger vekt på: Fargeskifte på en bil. Meget bra! Fine refleksjoner! Meget nøyaktig til steder, men også slurvete på andre steder. (Bra: Taket - Dårlig: Skørtet fremme) Stå på! Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 ganske bra det der. men som -X- sa.. fjern lensflaren på lyktene, speilet og baklykten.. et tips angående felger.. prøv å finn felger som sitter på en bil som kjører.. hvis du skjønnte det:D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg