nnnneh Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Mye arbeid? trengs noe spesialverktøy? tenkte jeg skulle skifte i garasjen og har ikke noe løftebukk.. har liksom 3000omdreininger i 80km/t.. skal skifte sånn at jeg kommer ned igjen på ca 1900omdreininger :D samt at på den akslingen jeg skifter til er det nye bremser. dem jeg har på nå er heelt kaputt... brekket er også dårlig.. funker som faen på den som ligger her og slenger. ser for meg å senke bilen i samma slengen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xfilpo Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 du trenger ikke noe spesielt vertøy, bare sett bilen på støtte bukker, så høyt hat du kan senke ned akselen med jekken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 tror du bare trenger 22 kopp/fastnøkkel, evt 17, 14 på mellomakslingen å sikkert 10 og 12 også.. :rolleyes: Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg