Gå til innhold

strømkabler til forsterkeren

Ranger emnet

RuuDpus

Anbefalte innlegg

Det beste er vist du på noen måte kan få retta elementene innover i bilen. Slik at dem spiller mot deg... Det er maaange forskjellige måter å feste kassa... Du får nesten bare se an den beste løsningen for deg.

Oki ;)

Det har egentlig ingenting med topicen å gjøre, men det er jo en slik at jeg kan ta av fronten på cdspilleren ved å trykke på en knapp, men hvordan får jeg løs resten? må jo bak der for å få kobla på forsterkeren........ og hvordan får jeg kobla slik at forsterkeren slår seg av når ejg slår av anlegget... den skal vel ikke stå på hele tida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår