ragua Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Det beste er vist du på noen måte kan få retta elementene innover i bilen. Slik at dem spiller mot deg... Det er maaange forskjellige måter å feste kassa... Du får nesten bare se an den beste løsningen for deg. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Det beste er vist du på noen måte kan få retta elementene innover i bilen. Slik at dem spiller mot deg... Det er maaange forskjellige måter å feste kassa... Du får nesten bare se an den beste løsningen for deg. Oki ;) Det har egentlig ingenting med topicen å gjøre, men det er jo en slik at jeg kan ta av fronten på cdspilleren ved å trykke på en knapp, men hvordan får jeg løs resten? må jo bak der for å få kobla på forsterkeren........ og hvordan får jeg kobla slik at forsterkeren slår seg av når ejg slår av anlegget... den skal vel ikke stå på hele tida? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg