magnus_primera Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Noen anelse om hva det kan være? Film 10,6 MB Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Ingen som aner? Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Hmmm... Veldig musikalsk bil du har da :rolleyes: Vet ikke (men bare en tanke), om det ikke er blitt noe tull med luftfilterboksen, en liten glippe eller lignende som gjør at motoren din piper som en fløyte når den suger inn luft. Blir artig å se hva dette er for noe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petruski Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Jeg leste litt om en A3 som også var plaget med en "ule" lyd. Hos han var det den originale dompventilen som hadde røket.Kan jo lese mer om det på A3 sidene. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petruski Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Når jeg tenker meg om,så har jeg faktisk en ulelyd på saab'en min jeg og.Men det er når jeg gir full gass og får fult turbotrykk. Vet at det lekker vakum i fra den originale dompventilen,mulig den er gåen. Men blir vell litt feil å sammenligne Audi og Saab da.Men hør me han med den A3'en :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Noen anelse om hva det kan være? Film 10,6 MB Hei! har hørt denne mange ganger, men husker ikke helt hva jeg kom fram til. Prøv å avlaste strammeren til dynamoreima(f.eks. med en wicegrip-tang). da mener jeg det er opplagringen til viskose-vifta. Er det ikke dette som er feil, så holder jeg en knapp på turboen. Mangler du noe effekt/turbotrykk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg