Gå til innhold

P11 bakfanger til salgs

CoilOver

Anbefalte innlegg

Har en brukt P11 støtfanger til salgs. Den ble kjøpt fra skraphandleren for 850 kroner inkl. frakt. Jeg skulle egentlig modifisere den, men har ikke tid. Vil ha en ny bakfanger klar før sommeren, så har derfor bestilt en ny, stylet, til 5000.

Denne tar bare opp masse plass. Bakfangeren har ingen skader, bare kosmetiske riper og lakk som har gått av. Det sparkles uansett lett igjen før den eventuelt lakkes.

Den er salgs til høystbydende. Minimum 200 kroner + frakt, så hvis noen vil ha den, så er det bare å slenge inn et bud.

bakfanger.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar over det, men skal ha den som et prosjekt og prøve å lære meg å jobbe litt med glassfiber. Får jeg det som jeg vil ender den opp som bittelitt lavere enn den originale GT-fangeren, med en liten skjørtekant av en eller annen type på. Men vi får se om jeg har talent og tålmodighet...hehe.

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Fikk bakfangeren i dag. Jeg visste jo at det var en stor pakke, men fangeren virker -mye- mindre når den er PÅ bilen :D

Haha..dama på postkontoret (ganske snerten forresten) bare "Du kan komme bak her..for jeg løfter ikke det greine der!"..hehe.

Når jeg skulle ha den med meg var det jo samme historien..jeg trodde det skulle fungere bra når jeg la ned setene, men det endte med at jeg satt den 10 minutter lange turen hjemover bøyd framover, med en bakfanger som kila meg i øret :D

Var en stilling der den fikk plass, og jeg fikk lukka igjen koffertlokket. Hehe.

Artig opplevelse :)

Jeg takker Ronnyprimera for en god handel. Nå må jeg bare vente på motivasjon til å kjøpe alt jeg trenger...

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider