Paasan Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Nå i det siste, har det hendt at bremsene mine virker veldig dårlig. De tar ingen ting nesten. Dette er noe som pleier å skje etter litt lengre bilturer på 10+ min. Det skjer bare en gang i blandt, men det er litt skummelt. I går stoppet jeg bilen når dette skjedde, og kjente på utsia av felgene for å sjekke om de var veldig varme. Det var de ikke. Noen som vet hva dette kan være? Siter - 97 VW Passat 1.8 X 84 VW Golf GTI 8v (død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Lenge siden du har skiftet bremsevæske?? Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 sjekka om det er lekkasje? Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paasan Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Takker for kjapp respons. Lenge siden du har skiftet bremsevæske?? Det trur jeg er en del år siden gitt. sjekka om det er lekkasje? Jepp, og det er det ikke Siter - 97 VW Passat 1.8 X 84 VW Golf GTI 8v (død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 kan det være bremsekraft forsterkeren din som tuller seg? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Det trur jeg er en del år siden gitt. Kokepunktet blir med årene veldig lavt. Kan være mye vann i bremsevæsken din. Da vil du ved kjøring få gradvis dårligere bremser etterhvert som bremsevæsken blir varm. Verdt et forsøk å bytte den. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg