2dørs GTi 8Vplus Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Husker at det for en stund siden var noen som solgte "china-håndtak" her på forumet.... Etter to innbrudd på en måned der blandt annet mine el.recaroer og div stereo er blitt røvet, har jeg nå investert i fjernstyrt alarm/sentrallås og vil ha tak i noen sånne Chinahåndtak uten låssylindre i.... Slik at det ikke skal gå an og bryte seg inn i bilen ved å bryte opp låsene. for jeg er lei av å snakke med politiet og forsikringsselskapet osv........ myye stress med de innbrudda.... HVEM ER DET som selger det, og hvor fort kan det sendes??? mvh Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 hvis jeg ikke tar veldig feil, så mener jeg det var Orph som solgte slike... sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Du tar ikke veldig feil. Orph solgte, men jeg er ikke sikker på om han har fler igjen. Han svarer vel sikkert selv. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Jeg selger de, kan sendes i morgen. Jeg har nok av de uten låssylindre til overs ! De med hull til låssylindre derimot er det heller tomt for. Bare væt klar over at når du setter inn dør håndtak uten låse sylinder, så må du bytte låsekasse. Dvs du må sette inn låsekasse fra bakdører. :rolleyes: Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Bare vær klar over at når du setter inn dør håndtak uten låse sylinder, så må du bytte låsekasse. Dvs du må sette inn låsekasse fra bakdører. :rolleyes: Hvorfor må jeg bytte låskasse?? Klarer vel evt. å modde den gamle?? (er god på modding) hehe yodude Uansett - hvor mye skal du ha for to håndtak Orph ?? Jeg vil ha vekk de jævla låssylindra, sånn at ikke folk kan bryte seg inn! Et skrujern er jo det samma som en nøkkel i de sylindra for faen..... El.recaroene mine og en del stereo har blitt borte pga. de crappy låsene! Har fjernstyrt sentrallås uansett..... Inbrudd suger! Jeg vil ha tak i de jævla anger2 som sitter i mine edition one recaroer og hører på min mp3-spiller så skal jeg faenmeg dukenukem og :aug: og :ratatatat og kjøre over dem etterpå! Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Hvorfor må jeg bytte låskasse?? Klarer vel evt. å modde den gamle?? (er god på modding) hehe yodude Uansett - hvor mye skal du ha for to håndtak Orph ?? Jeg vil ha vekk de jævla låssylindra, sånn at ikke folk kan bryte seg inn! Et skrujern er jo det samma som en nøkkel i de sylindra for faen..... El.recaroene mine og en del stereo har blitt borte pga. de crappy låsene! Har fjernstyrt sentrallås uansett..... Inbrudd suger! Jeg vil ha tak i de jævla anger2 som sitter i mine edition one recaroer og hører på min mp3-spiller så skal jeg faenmeg dukenukem og :aug: og :ratatatat og kjøre over dem etterpå! Er du god på modding klarer du det vel altids. m'm Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 og det er gjerne slik tyver får åpnet dører, ved at de stikker noe bak vindusruten og drar denne opp, så det er vel noe spesielt at de har åpnet dørene med en skrutrekker ! Jeg har laget en sperre som ligger over den låsklaffen. unbreakable. Fjernstyrt sentrallås og gokjent alarm hjelper på innbruddssikkerheten! OG: jeg har ikke så lyst til å forklare det her, siden det sikkert er mange spermsvelgere der ute som vil ha info angående hvordan bryte seg inn i en golf, men det er lett med et flatskrujern hvis du kan noen triks! Beklager tapet, hadde despet hadde noen stjålet el-recaro interiør fra bilen min (ikke at jeg har det da men...). Takk for sympatien! Jeg fikk heldigvis med god hjelp av volksport (volksport.no) søkt opp ett pent brukt par i tyskland tilsvarende mine gamle. Takk til Erlend på Volksport også! Siden det er låsfrie håndtak du skal ha er de dine for 200kr... for paret? send meg en mail på ttrane@hotmail.com så sender jeg deg adressen min! Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Orph...har du bilder av de håndtakene? vil de eventuelt passe golf en? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg