kenneth m Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Greit nok, men spis pizzaen først. Du sovner jo etter 4 pils... grinchy Har en del filmer liggende her, lovte vel å brenne noe stash til deg også. Tar på å kjøre servicebil.. Du får kose deg med å lappe sammen bilen igjen, funnet hvit teip enda :)...? godt poeng!! hehe da sparer jeg litt penger der så har jeg mere å bruke på bensin. hehe jeg bestilte med nytt stylingkit i sta foresten. så da slipper jeg å stresse med lapping før gatebil. dem hadde hvit teip på steinar stolen :) så da blir det strøkene reperasjoner fremover! hehe Siter www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 godt poeng!! hehe da sparer jeg litt penger der så har jeg mere å bruke på bensin. hehe jeg bestilte med nytt stylingkit i sta foresten. så da slipper jeg å stresse med lapping før gatebil. dem hadde hvit teip på steinar stolen :) så da blir det strøkene reperasjoner fremover! hehe Hva er det du har revet av nå da...? Fanger? skjerm? ;) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Du Kenneth, jobber du borte ved Nitelva der eller er det fattern din.. Har mysa bortom der et par ganger for å se om det lurer seg no der uten hell gitt... hehe Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth m Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Hva er det du har revet av nå da...? Fanger? skjerm? ;)fangere å kanalskjørta har blitt fillete. bakfangeren er revet av. hehe Siter www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Det skal du ha: Det er fælt få som satser like hardt som deg.. :cool: og siden vi er heeeelt oftopic allrede : er ikke du den eneste i norge som har parkert en rx7 oppå autovernet på ruudskogen, eller husker jeg feil nå..? Hva slags styling er på vei til s15 nå da? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth m Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Du Kenneth, jobber du borte ved Nitelva der eller er det fattern din.. Har mysa bortom der et par ganger for å se om det lurer seg no der uten hell gitt... hehe fattern som jobber der. jeg driver på hvam :) Siter www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth m Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Det skal du ha: Det er fælt få som satser like hardt som deg.. :cool: og siden vi er heeeelt oftopic allrede : er ikke du den eneste i norge som har parkert en rx7 oppå autovernet på ruudskogen, eller husker jeg feil nå..? Hva slags styling er på vei til s15 nå da? hehe. gøy er det ivertfall du husker ikke feil :oohh ings styling. tror det kan bli bra. ganske likt det som sitter der nå egentlig. Siter www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 ings blir nok fett m'm Er vel ikke fælt mange som har det i norge.. MEn så er det ikke fælt mange med s15 heller da sombrero Jaja.. får se når jeg er ferdig å sveise om ikke jeg blir førstemann til å lande i skogen der ute... :driving Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg