MSpeed Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 har da lagd enda en kjapp mod. denne tok meg ca 2-3 timer. jeg gikk litt mer ekstrem enn jeg gjorde på merca. er mye feil men orker ikke å fikse de nå... håper dere liker den.. S1: S2: Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 3-4 timer på den der! Det er rått! Så veldig bra ut. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Jææævli bra mod, du begynner å bli sykt flink nå! sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gondl3n Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 haha er det virkelig noen som tror at han har laget den??? :knob: Og på 2-3 timer da... Klart alt går med tid, men ikke på 2-3 timer..... Siter Tips til div styling osv til Sierra 2dørs, 2.0l. Alt av tips mottas med takk. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 er stylinga CP eller brusha??? bra mod uansett, det eneste jeg kan påpeke er at mekanikerne gjør klar til å skifte til 3bolts felger på en 5bolts bil. sombrero Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 wtf? wtf? wtf? wtf? Du kødder? wtf? wtf? wtf? wtf? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Fy faen så sjukt, hehe:P du kommer deg til Glac nivået snart ass...damn, stå på, fortsett slik:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 he he nydelig Jonce Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Bare så det er sagt, det er en CP-mod:P Men Jon, dette er bra;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Ikke værst. Noen små feil, men det sier du selv, så jeg skal ikke henge meg opp i det. Meget bra, til 3timers prosjekt å være! :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 DU!!! som ikke liker at folk tar det andre har lagd, den fronten og sideskjørtet har du tatt fra denne forklar deg nå! Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 DU!!! som ikke liker at folk tar det andre har lagd, den fronten og sideskjørtet har du tatt fra denne forklar deg nå! Kjære, Kjære NeonMuffler... tror du kanskje burde slappe av på anklagene her... Greit nok, skjørtene ligner, men det er store forskjeller på de likevel. F.eks., se på siden, formen er jo helt forskjellig. Se foran, helt forskjellig... Kanskje du burde fikse synet? neida... fra spøk til revolver, ikke anklag MSpeed for noe du ikke er 100% sikker på at han har gjort;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Kjære, Kjære NeonMuffler... tror du kanskje burde slappe av på anklagene her... Greit nok, skjørtene ligner, men det er store forskjeller på de likevel. F.eks., se på siden, formen er jo helt forskjellig. Se foran, helt forskjellig... Kanskje du burde fikse synet? neida... fra spøk til revolver, ikke anklag MSpeed for noe du ikke er 100% sikker på at han har gjort;) X ser du ikke at det er samma, han har bare fiksa de litt, sånn at de ikke ser sååå like ut... Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 DU!!! som ikke liker at folk tar det andre har lagd, den fronten og sideskjørtet har du tatt fra denne forklar deg nå! OMG!!! jeg begynner å bli meget lei av at med engang noen ser noe som kan ligne litt på Herr Digimods sine modder så går de løs på den personen og anklager han for ting som de ikke er helt sikre på at er sant! du kan vell se det at kittene ikke er 100% like? vi har begge brukt det samme ressurs bilde men han har brushet om kittet endel. Hvis jeg hadde klart å bruke det bildet til Digimods så hadde jeg faen meg vært stolt:D er jo helt umulig å lage om det kittet til det jeg har på mitt bilde Jeg klarer ikke å finne en eneste ting som er helt likt på de to bildene. Hvis du ikke tror meg så kan jeg godt poste Ressursbildet... Btw: beklager å si det men du fikk nok et minus i boka mi nå;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 OMG!!! jeg begynner å bli meget lei av at med engang noen ser noe som kan ligne litt på Herr Digimods sine modder så går de løs på den personen og anklager han for ting som de ikke er helt sikre på at er sant! du kan vell se det at kittene ikke er 100% like? vi har begge brukt det samme ressurs bilde men han har brushet om kittet endel. Hvis jeg hadde klart å bruke det bildet til Digimods så hadde jeg faen meg vært stolt:D er jo helt umulig å lage om det kittet til det jeg har på mitt bilde Jeg klarer ikke å finne en eneste ting som er helt likt på de to bildene. Hvis du ikke tror meg så kan jeg godt poste Ressursbildet... Btw: beklager å si det men du fikk nok et minus i boka mi nå;) minus i boka di driter jeg i!, du gir meg aldri noen kommentarer eller noe legg gjerne ut ressurs bildet, beklager hvis jeg tar feil, men ser mange veldig liketer med skjørtet Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg