Gå til innhold

Nissan S14/S15

Ranger emnet

MSpeed

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
DU!!! som ikke liker at folk tar det andre har lagd,

den fronten og sideskjørtet har du tatt fra denne

forklar deg nå!

Kjære, Kjære NeonMuffler... tror du kanskje burde slappe av på anklagene her... Greit nok, skjørtene ligner, men det er store forskjeller på de likevel. F.eks., se på siden, formen er jo helt forskjellig. Se foran, helt forskjellig... Kanskje du burde fikse synet? neida... fra spøk til revolver, ikke anklag MSpeed for noe du ikke er 100% sikker på at han har gjort;)

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, Kjære NeonMuffler... tror du kanskje burde slappe av på anklagene her... Greit nok, skjørtene ligner, men det er store forskjeller på de likevel. F.eks., se på siden, formen er jo helt forskjellig. Se foran, helt forskjellig... Kanskje du burde fikse synet? neida... fra spøk til revolver, ikke anklag MSpeed for noe du ikke er 100% sikker på at han har gjort;)

X

ser du ikke at det er samma, han har bare fiksa de litt, sånn at de ikke ser sååå like ut...

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU!!! som ikke liker at folk tar det andre har lagd,

den fronten og sideskjørtet har du tatt fra denne

forklar deg nå!

OMG!!! jeg begynner å bli meget lei av at med engang noen ser noe som kan ligne litt på Herr Digimods sine modder så går de løs på den personen og anklager han for ting som de ikke er helt sikre på at er sant!

du kan vell se det at kittene ikke er 100% like? vi har begge brukt det samme ressurs bilde men han har brushet om kittet endel. Hvis jeg hadde klart å bruke det bildet til Digimods så hadde jeg faen meg vært stolt:D er jo helt umulig å lage om det kittet til det jeg har på mitt bilde

Jeg klarer ikke å finne en eneste ting som er helt likt på de to bildene. Hvis du ikke tror meg så kan jeg godt poste Ressursbildet...

Btw: beklager å si det men du fikk nok et minus i boka mi nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG!!! jeg begynner å bli meget lei av at med engang noen ser noe som kan ligne litt på Herr Digimods sine modder så går de løs på den personen og anklager han for ting som de ikke er helt sikre på at er sant!

du kan vell se det at kittene ikke er 100% like? vi har begge brukt det samme ressurs bilde men han har brushet om kittet endel. Hvis jeg hadde klart å bruke det bildet til Digimods så hadde jeg faen meg vært stolt:D er jo helt umulig å lage om det kittet til det jeg har på mitt bilde

Jeg klarer ikke å finne en eneste ting som er helt likt på de to bildene. Hvis du ikke tror meg så kan jeg godt poste Ressursbildet...

Btw: beklager å si det men du fikk nok et minus i boka mi nå;)

minus i boka di driter jeg i!, du gir meg aldri noen kommentarer eller noe

legg gjerne ut ressurs bildet, beklager hvis jeg tar feil, men ser mange veldig liketer med skjørtet

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider