Kuli Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Det som var råest var P10Trubo sin bil, bare når han dro av gårde.. Ett ord kommer inn da: EREKSJON!!! Råeste lyden ever!! Mye fete biler. Pluss at det var jo fett å rote seg bort i oslo sentrum, ikke sant DULLE!!! Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 kortid blir neste nissan treff da? sombrero ,,,angra virkli masse på at eg ikkje tok turen når eg leser her på forumet no fø tida Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Stilte du med lightningen? Regner isåfall med at du lå bak meg i køen inn til parkeringsplassen på metro.. Kul bil :) Takktakk, stemmer det ja:) Lå bak en kolonne med 3'er golfer så det var sikkert deg :) BTW.Så tok bilen min seg fint ut i bakgrunden på alle nissan bildene:P Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Pluss at det var jo fett å rote seg bort i oslo sentrum, ikke sant DULLE!!! Hahaha, det var ikke min skyld! Var en hviss kufarget bil med tenningsproblemer som forårsaket mesteparten av hodebryet :P Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg